Khamis, 22 Disember 2011

Shh!!!...Jangan Bagi Nik Aziz Tahu...!



Hassan Ali betul betul memeningkan kepala para penunggang penunggang kuda belang mereka! Mesyuarat tertinggi PAS pusat juga gagal mengambil keputusan terhadap Hassan Ali kecuali selepas terjadinya wawancara bersama TV3 tadi mungkin PAS Pusat ada sebab yang kukuh untuk menggorak langkah seterusnya.

PAS Selangor pula nampaknya masih 'bersembahyang' dengan tuhan politik DAPig mereka untuk mempastikan apa pula episod yang boleh mereka ambil...rani dan khalid gagap pasti lapar menunggu nunggu skrip dari tuhan politik teresa cock!

Musykil para pemimpin PAS! ambil tindakan pada Hassan Ali hanya akan menyebabkan kuda belang tulen dan tegar PAS yang selama ini mendokong biawak hidup pasti akan marah dan melakukan sesuatu...Hassan Ali bertindak sebegini bukan atas kehendaknya seorang! ianya telah pun diperbincang bukan sahaja diperingkat negeri Selangor malah dengan rakan rakan pemimpin PAS di negeri negeri yang berstatuskan ular dalam semak!

Bagi yang merasa diri profesional dan cenderong berkiblatkan Anwar mereka memang mahu dan mendesak Hassan Ali dan Nasarudin diambil tindakan, jauh dari itu dipecat dari parti! Cuma setakat ini Haji Hadi sahaja yang seakan masih mengolom tetek babiga hingga tidak mengeluarkan suaranya lagi...!

Apapun yang lebih berat ialah suara iblis Anwar didalam PAS yang dilaporkan masih ditahan didalam wad kerana masaalah kesihatan, doakan dia sihat supaya ditangannya lah PAS akan tersungkur di Kelantan pada PRU yang akan datang...!

Cuma sekarang ni jangan sampai dia tahu cerita terbaru Hassan Ali tu, takut takut terperanjat lalu mampoz....

Lu Fikir La Sendiri!!!



LU FIKIR LA SENDIRI!!!

2 ulasan:

  1. ASSALAM TUAN,

    AYAT MENGULUM TETEK BABIGA TU TELAH MEMBUATKAN AKU GELAK SAMPAI BINI AKU PUN TERKEZUT...

    NASIB BAIK TAK KENA LEMPANG DGN BANTAL...

    PEJUANG HAMAS...

    BalasPadam
  2. Aku tak heran dia kulum...yang aku heran perot Hadi bunchit macam Hindu Cheti je...

    Apa la lu Hadi..Malnatak siang malam...

    BalasPadam