Jumaat, 2 Mac 2012

PAS Jahanam..! X Factor Mad Sabu...huhu




























Agak agak apa sebab hamPAS semakin jahanam! Banyak faktor yang menyebabkan PAS semakin jahanam! Selain ianya di 'presiden' kan oleh orang yang mengeluarkan fatwa sesat bonggol peradung ianya juga di naungi oleh wally selipar jepun yang suka mencarut dan sanggup berkawan dengan syaitan!!!


Selain itu hamPAS dilihat semakin Jahanam apabila menangnya 'kaki bau burit' si abang Mat Sapu! Antara faktor yang dibawa dan menyerap kedalam hamPAS oleh Mat Sapu ialah beliau seorang kaki sondol bini orang, mengiktiraf komunis dan menafikan darah pejuang yang berkorban untuk negara, serta kuat 'berlakun' bila dikatakan dilanggar oleh pajero, proton waja malah kereta kebal Polis serta mengiktiraf sex sonsang termasuk liwat meliwati..!!!

Rohnya ialah Mat Sapu telah berjaya membawa hamPAS ke arah dan era zina, khalwat, menolak konsep ketuhanan ( komunis ), menolak sayang dan cinta kepada negara serta menipu dan menyokong sex sonsang!!!

Itu sebab Mat Sapu tidak dihormati bukan sahaja oleh lawan malah oleh kengkawan nya didalam hamPAS! sebagai bukti Mesyuarat yang dipengerusikan oleh beliau semalam dalam menyelesaikan kemelut PAS Kedah tidak berjaya dan terpaksa dibawa didalam mesyuarat semula yang dijangka berlangsung esok!

Selain itu juga mungkin kelaku dan feel Mat Sapu juga telah memberikan ilham dan inspirasi kepada Pengerusi Strategi Bongok hamPAS si Parasit Dr Zul yang tergamak mengungkapkan kata kata bahawa PAS bersedia untuk menerima kafir harbi sebagai pemimpin mereka!

Rasanya kalau melihat ketegasan Zul Parasit memang sah la bahawa beliau sudah terpesona dan 'beriman' kepada roh yang dibawa oleh Mat Sapu..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan