Khamis, 1 Mac 2012

PAS Jahanam!!!






















PAS dah semakin melingkup! Semakin jahanam! dulu semasa tak berjawatan tak kira siapa! tak kira apapun...PAS tak pernah bercakaran malah bergaduh sedemikian rupa! tapi bila ada sedikit kuasa! ada pengaruh! mula perpecahan melanda!

Ini semua angkara PAS hilang arah dan maruah memuja Anwar dan DAPig! campakkan segala perjuangan asas! yang penting kuasa politik murahan!

Krisis politik di Kedah terus berlarutan apabila Yang Dipertua PAS Kawasan Kuala Kedah, Datuk Phahrolrazi Mohd Zawawi mengarahkan timbalanya, Datuk Amiruddin Hamzah agar meletak jawatan exco sebagai tanda sokongan terhadapnya.

Phahrolrazi berkata, arahan berkenaan selaras dengan usul yang diluluskan PAS kawasan itu pada 17 Februari lalu bahawa dua Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) dari Kuala Kedah iaitu Amiruddin (Anak Bukit) dan Mohd Nasir Mustafa (Kubang Jerangau) tidak perlu menerima jawatan exco sebagai sokongan untuk beliau.

Menurut Phahrolrazi, usul itu telah diluluskan pada mesyuarat yang dihadiri oleh Mohd Nasir dalam kapasiti beliau sebagai naib yang dipertua kawasan.

Lu FIkir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan