Selasa, 20 Mac 2012

Pakatan Akan Bina Universiti Demo..

Pengerusi Majlis Permuafakatan Rakyat Terengganu (Mampat) Mohd Fauzi Abu Samah berkata, perhimpunan itu akan diadakan pada bulan depan sekiranya Menteri Besar Datuk Seri Ahmad Said (kiri) berdegil dan tidak menarik balik keputusan itu atau masih belum dapat bertindak menyelesaikannya.

“Sebulan itu tempoh yang munasabah (untuk bertindak). Ahmad Said kena ingat, menarik balik hukuman itu tidak menjatuhkan kredibilitinya sebagai menteri besar,” katanya.

Bercakap kepada Malaysiakini semalam, Mohd Fauzi berkata, pihaknya tidak menolak kemungkinan untuk bergabung dengan kumpulan lain, termasuk mahasiswa yang turut tidak berpuas hati dengan keputusan berkenaan.

Budak budak yang ditarik biasiswa tu tak belajar..asyik berpolitik! Itu yang berdemo! Ingatkan pembelaan yang nak dibuat lebih intelek demi nak menyelamatkan 6 ekor tu! Rupanya sama jer..demo jugak! Takde kerja lain nampaknya puak puak ni!!!

Diharap lepas ni Pakatan Haram boleh buat Universiti Demo Jalanan.. Israel pasti akan sediakan dana untuk bina jalan raya dalam tanah tanah kebun yang dia orang beli atau rampas macam tanah kat Kelantan tu!

Jangan lupa bagi biasiswa kat bebudak ni, Israel memang suka generasi Malaysia ni hancur. Lebih lebih lagi kalau yang ramai tu Melayu..Itu kan KPI Iblis Yahudi si Anwar Aljuburi!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 ulasan:

  1. Selamat berdemo, hanya dengan berdemo sahaja, segala rezeki akan gugur dari langit, dengan berdemo sahaja pelajar-pelajar akan lulus dengan Ijazah Kelas Pertama kerana para pensyarah akan akur dengan tuntutan para pelajar yang tidak belajar ini untuk lulus Ijazah Kelas Pertama...Teruskanlah Berdemo kerana dengan berdemo inilah Allah akan Buka Pintu Syurga tanpa perlu beribadah...teruskanlah berdemo kerana dengan berdemo inilah segala tuntutan akan Allah Kurniakan...

    BalasPadam
  2. Hahahah kadang bodoh pian betul puak pembangkang haprak ni. Sibengong Fauzi ni ingat biasiswa diberi percuma tanpa syarat ke. Hei bodoh baca syarat-syarat tu....kena galak gatal langgar syarat.Berdemo konon. Kalau nak berdemo tak payah pakai biasiswa Yayasan biar makbapak tanggung. Buat la apa sahaja. Bila kena tarik glabah berok. Dah tu sombong tak nak buat rayuan. Nak melalak gila babi. Tak puas hati bawa mahkamah. Biar kita ludah budak celaka tak sedar diri ni kat dosa dan salah dia . Kerajaan urus harta rakyat bukan macam kerajaan Pas harta kerajaan buat macam harta makbapak. MB Mat Said jangan tunduk dan rakyat Terengganu yang ada maruah mari kita tentang puak celaka ni ..kita mampatkan biar jadi lepeng

    BalasPadam
  3. DEMI RAKYAT!

    PEMIMPIN PAKATAN ASYIK BERCERAMAH, DAN YG PALING PENTING SEKALI BUAT FITNAH. TANPA FITNAH RAKYAT MALAYSIA AKAN JADI KURUS KERING TAK MAKAN, KERANA DGN FITNAHLAH RAKYAT MALAYSIA AKAN KENYANG PERUT DAN TERUS MAJU DAN BERJAYA DLM HIDUP.

    PENYOKONG PAKATAN PULAK ASYIK BERDEMO. ELOK BENARLAH TU UTK KESEJAHTERAAN HIDUP RAKYAT.

    PENAT BERCERAMAH, BERDEMO, MENYUNDAL ...

    BalasPadam
  4. Kalau masuk kat mahkamah pun mahkamah akan tolak..so..MB Terengganu tak payah layan depa ni

    BalasPadam