Rabu, 7 November 2012

Akidah & Isu Murtad Bukan Keutamaan Sekarang - Presiden PAS..!


Penjual agama yang juga pengkafir umat Islam hari ini berhujah membela dan mendokong anak peliwat si Nurul penghasut Umat Islam agar murtad atau golongan yang meraikan murtad dikalangan umat Islam dengan berkata...-

Kenyataan Nurul Izzah Bukan Satu Keutamaan Sekarang - Hadi Awang
PAS tidak bercadang untuk membuat pertemuan dengan Nurul Izzah Anwar bagi mendapatkan penjelasan sebenar berhubung kenyataan Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu yang menyatakan kebebasan beragama di negara ini sepatutnya diguna pakai secara sama rata termasuk ke atas orang Melayu.

Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, isu tersebut bukan menjadi perkara utama memandangkan tumpuan parti ketika ini ialah menghadapi pilihan raya umum.

"Kita banyak lagi hal lain nak selesaikan dalam suasana menghadapi pilihan raya umum, jadi kita tidak tumpu isu itu," katanya kepada pemberita selepas mesyuarat Jawatankuasa PAS Pusat, di sini, Selasa.

Abdul Hadi berkata, PAS tidak boleh menetapkan sebarang pendirian berhubung isu tersebut memandangkan pihaknya tidak mendapat gambaran sebenar.


Dasar bangsat..! PAS tak boleh bagi pendirian sebab tak dapat gambaran sebenar? gambaran apa? gambaran macam kat atas tu? soal meraikan murtad serta soal akidah yang dinyanyikan oleh anak papahebat@papapeliwat dah jelas diperkatakandi seluruh negara..! apa yang tak jelas?

Jenis bangsat macam puak hamPAS ni akan menerima karma mereka dalam PRU akan datang..! kita tunggu..!!! Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Kita tengok karma Allah pada paria2 penjual ugama ni apa jadi...Amin.

    BalasPadam
  2. InsyaAllah, perjuangan kita diredhaiNya... Moga dibukakan hati rakan2 Islam kita dalam PAS utk berhati2 dlm segala urusan.

    BalasPadam
  3. yang tersirat dari kenyataan ini ialah...perjuangan PAS tidak lagi original seperti baru mula ditubuhkan dulu....Allah beritahu melalui mulut Hj Hadi secara tidak langsung, yg tujuan PAS adalah untuk kepentingan duniawi....Islam hanyalah di jadikan sebagai alasan untuk menipu hidup hidup para pengikut mereka di kampong kampong yg mereka kununnya berjuang menegakkan agama Allah...maka akan semakin bertambah tambah BAHALOL la para penyokong mereka di seluruh kampong di MALAYASIA NI...tiap tiap malam menipu duit derma pakai tin milo...atas alasan jihad kunun...yg kenyang para pemimpin....org kampung abis duit...

    BalasPadam
  4. Babi la kau hadi.
    Ini soal akidah melibatkan umat islam.
    Kalau akidah tak ada keutamaan,memaqng sah kau ni hj hadi babi.
    Mudah2an allah akan tunjukkan kau kebesaraNya bagi mereka yang mengutamakan dunia dari Agama Allah.
    memang dasar pembela tuan2 babi dapigs.
    Kalau presiden dah babi tak hairan anak2 buah anak babi.

    BalasPadam