Rabu, 16 Oktober 2013

PANAS ~ Punca Anwar Meludah Khalid Terdedah..!


Marah betul Anwar Aljub terhadap Khalid gagap kerana masih lagi tidak mahu merobekkan rezab wang negeri sebanyak RM3 Bilion. 

Status Anwar sebagai punahsihat@punaisihat kewangan negeri yang bernilai RM1 seakan tidak dipandang dan didengari oleh Khalid gagap.

Anwar ketika menyampaikan ceramah Laporan Audit Negara menegur Khalid agar tidak lagi berbangga dengan simpanan rizab yang tinggi bernilai hampir RM3 bilion walhal masih banyak rakyat negeri itu tercicir daripada mendapat bantuan kerajaan negeri.
 
Kenyataan Anwar disokong Pengerusi PKR Selangor, Azmin Ali. Katanya Anwar terpaksa berbuat demikian setelah teguran dalaman demi teguran dalaman tidak diendahkan Khalid.

Tujuan Anwar jelas...keling bunting pun boleh ketawa tergolek golek kalau tujuan desakan Anwar semata mata demi kepentingan rakyat. Kalau benar kepentingan rakyat kenapa cukai pintu dinaikkan? kenapa cukai tanah dinaikkan? 

Kenapa segala janji manis pilihanraya tidak jugak tertunai? kenapa ibu tunggal, rakyat termiskin, orang tua, mahasiswa dan pemuda dan pemudi yang mahu mendirikan rumahtangga tidak mendapat laba atas janji pilihanraya mereka di Selangor?

Anwar berang kerana terus diasak dan didesak oleh Kit Sial@Siang..! Kit Siang tahu bahawa duit sebanyak itu boleh menguatkan pengaruh cina komunisnya di Selangor. Kit tahu bahawa duit sebanyak itu boleh membuka seluas luas nya peluang dan ruang bagi cina komunis untuk terus bertapak sekaligus mengekalkan kuasa.

Masa membiarkan Khalid gagap kenyang dengan pasir, tanah, aset anak syarikat kerajaan negeri, kelab malam dan pelbagai projek negeri sudah berlalu. Sekarang misi DAPig masuk ke tahap 2. Tahap melahap semahu mungkin. Oleh kerananya Anwar perlu terus diasak untuk terus menyalak..!

Walaupun bertaraf anjing kurap...! tapi bagi Kit dan DAPig setakat ini hanya anjing kurap ini sahaja yang kencingnya masih dijilat oleh Melayu PKR dan Melayu hamPAS sedangkan bagi cina DAPig anjing kurap ni hanya menunggu masa untuk dihantar tembak kerana kegagalannya mendapatkan Putrajaya tempohari...

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Bayangkan Kalau Kit Siang Pasangan Anwar Al-Juburi atas Katil.. HomoSeks Version Ke Berapa entah? agaknya Siapa Jadi isteri siapa Jadi Laki?

    Atau Anwar Tobai dan di Tibai sekali..

    hee hee Puak2 PKR... Lu Pikiaq lah Kalu Lu masih ado OTAK!!!

    BalasPadam
  2. 3 bilion! Mana ada? Itu mau bagi cantik akaun saja la. Ingat senang ka mau guna itu wang. Puas mau kasi pusing tau!!!

    BalasPadam