Rabu, 30 Oktober 2013

Satu Lagi Siri Penipuan Terbaru…!



Bagi Anwar…selagi boleh ditipu..dia tipu..! selagi boleh dikelentong dia kelentong..! Selagi ada manusia yang menghulurkan tengkuk untuk terus dipijak Anwar akan terus memijak muka mereka..! kepada Anwar para pencacai PKR tiada harga diri..! tiada harga langsung..! 

PETALING JAYA: Sabah dan Sarawak dilihat bakal mendapat lebih kuasa dan keistimewaan sekiranya cadangan pindaan Perlembagaan Parti diluluskan dalam Kongres Nasional Khas Parti Keadilan Rakyat (PKR) 2013, November ini.
Ketua Jawatankuasa Pindaan Perlembagaan Parti, Datin Paduka Dr Tan Yee Kew berkata antara cadangan pindaan Perlembagaan yang dirangka ialah memberi beberapa keistimewaan terutama dari segi jawatan dengan menetapkan satu kerusi naib presiden untuk calon dari salah sebuah negeri berkenaan.
"Kita memberikan status dan kedudukan lebih ketara kepada Sabah dan Sarawak...sebagai contoh daripada tiga orang naib presiden yang dilantik, seorang hendaklah dari Sabah atau Sarawak.
"Pengerusi majlis pimpinan negeri (MPN) bagi Sabah dan Sarawak adalah ahli Biro Politik secara automatik...ini merupakan satu kedudukan istimewa yang (bakal) diberikan kepada pengerusi majlis pimpinan di dua negeri itu, pengerusi di negeri lain tak ada status seperti ini," katanya pada sidang media di ibu pejabat PKR, di sini, Selasa.
Pada masa sekarang, ketiga-tiga jawatan naib presiden dipegang oleh pemimpin dari semenanjung iaitu Ahli Parlimen Batu, Tian Chua, Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar dan Ahli Parlimen Padang Serai, N.Surendran.
Itu lah amalan Anwar dan sekutunya Kit Sial dan Karpal Sinkkk…selain dari keluarga adalah bertaraf kuda belang..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Selagi ada pecacai yang percaya, selama itulah kesempatan diambil keatas mereka. Walaupun semuanya bohong. Pecacai tetap percaya, apa nak buat pecacai dah termakan taik hidung anwar.

    BalasPadam
  2. tak kira hang parti mana , aku tak percaya sbb semua parti ker atau koperasi ker atau syarikat pasti ada kroni untuk menyelamat org atas....

    BalasPadam
  3. Ini apa yang Azeez kata bila Astro Awani interview ;

    "Susu pekat tersebut adalah untuk kegunaan jentera pilihan raya kecil yang berkampung di Rumah Baling. Saya tidak tahu bagaimana ia boleh terlepas." jelas Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim ketika dihubungi Astro AWANI.

    Susu pekat tersebut dikesan telah pun luput tarikhnya pada 26 Oktober yang lalu dan ianya dikatanya mengejutkan penerima berkenaan. Tambah Azeez lagi,

    "Sekiranya susu pekat tersebut telah pun luput tarikh, buangkan saja. Ia bukannya untuk dijual. Lagipun secara teknikal barangan dalam tin walaupun telah luput tarikh ia masih boleh digunakan dalam tempoh dua minggu lagi."


    Punya nak menegakkan benang yang basah Azeez bagi macam-macam alasan . Tak sakit hati ke ? Dia siap kata kalau susu tamat tempoh buang saja , soal nya pasal buang atau tidak , ni buat apa lu nak aniaya orang-orang kampung dengan tak periksa lebih dahulu tarikh luput ? Nak glamour pun berpada-pada lah ... nak tunjuk lu warak , bantu orang-orang miskin , dan macam-macam propa la, lu ingat orang tak tau ka dengna lakonan. Sudah-sudah lah Azeez , ramai yang sebenarnya makin meluat bila lu dapat jadi Pengerusi Tabung Haji tu ... lu jilat PM kuat, bukan orang tak tau..

    http://no2azeezrahim.blogspot.com/2013/10/azeez-rahim-walaupun-telah-luput-tarikh.html

    BalasPadam