Ahad, 27 Oktober 2013

HOT ~ Tetek Besar Adalah Pakej?

Dulu dia mengaku sesat..! tapi sekarang nampaknya lebih malang kerana sesat dan menyesatkan…!!!

Amacam? besar tak tetek betina ni? mungkin tetek besar ini juga merupakan pakej untuk betina ni berlakun dulu..! Sebab dia sendiri akui bahawa dahulu…

"Dulu saya berlakon tak berfikir sangat tentang dosa dan pahala. Tak apa bila suami orang buat suami kita, suami kita pula orang lain boleh buat macam suami sendiri.
"Dalam dunia hiburan, kita dipisahkan oleh Islam. Kita hanya berurusan tentang duit. Ini berlaku dalam dunia hiburan di Malaysia dan kita boleh tengok sendiri.
Aku malas nak ulas isu betina ni tapi bila dah melampau lampau kena respond jugak ler..respond pun ikut tahap bongok dia ajer ! kan senang..! bagi fakta pun bukannya betina ni dan sekutunya faham..!



Bila dah bergelar muslimut hamPAS..! naik pentas beri ceramah..! macam Islam betina ni punya sorang..! pttuuiihh..!!!
Lu Fikir La Sendiri!!!

11 ulasan:

  1. ITU OSTAJAH GAMPANG BROO..ASET JEK BESO TP OTAK KECIK KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Nama Abby Abadi pun dia tak ubah,pengeruh mana agaknya nama samaran macam tu?. Bagi org yg bijak,tingkah laku dan tuturkata Abby boleh menjadi ukuran utk menilai sejauhmana 'benarnya' parti Pas dan bolehkah Pas meningkatkan nilai seseorang individu.

    BalasPadam
  3. TAKPE BIARLA DIA...DIA DATANG LAGI LA PAS HURU HARA........

    SURUH ORANG BODOH N EMO BAGI UCAPAN...YANG MALU ...SENDIRI TAU LA

    BalasPadam
  4. biar dia meroyan suatu masa nnt Allah SWT akan balikkn ujian2 berat atas ucapan2nya.. jgn ingt Allah takkan uji keimanan seseorng dgn hnya mudah bercakap, dan menuduh org lain. dn biar PAS dpt hasilnya dgn mendidik si betina ni jd celupar dan UJUB diri! Ujub dan RIAK dgn amalan dan kesolehan diri adalah SYIRIK pd Allah dan membakar segala amalan!

    wallahualam

    BalasPadam
  5. adakah abby sbyg 5 waktu dh yakin allah akan masukan dlm surga ?
    adakah abby kenai tuan yg abby sembah?
    adakah abby kenai nur muhammad dlm diri abby sendiri?
    kalau abby faham 3 soalan ni sy yakin abby takut nk kutuk sesama manusia
    dan sembahyang kita bkn saja 5 waktu ingat allah sembahyang kita perlu 24jam ingat allah ikhlas cari lah guru yg tidak libatkan agama dgn politik dunia

    BalasPadam
  6. Ele tetek dia tu besar sebab ramai jantan yg dramas n nyonyot kan die kta suami orang suami diA juga

    BalasPadam
  7. Org dah brubah kra ok la...yg dya dok hingap tu mulut dy...yg hampa macai umngok tolak hudud ni dok wat hingap pasai pa....

    BalasPadam
  8. Siapa kita nak nilai islam seseorang itu? Nak mendahului Allah? Allah shj yang tahu niat /hati seseorang tu... korang yang cakap pasal nur Muhammad korang tahu apa 2 Muhammad? kenal ka? diri sendiri pun xknal.. klw hebat sgt cuba korang tgk roh korang rupa macam mana ? hahaha... jumpa nabi xprnah nk memandai2... Kalau dlm hati korang nak ada nur Muhammad igt iblis pun ada dalam setiap hati manusia... Iblis 'AZAZIL 'pun adalah dr nur Muhammad.. apa -apa yang ad kt dunia ni dr dulu sampai kiamat 'akhirat' adalah dr Nur Muhammad... Yang yg cakap pasal syirik ni nak... terangkan.. Dah nyata syirik seseorang tu adalah lalai solat... kenapa?? Ni jawapannya.. syirik adalah dosa besar meyekutukan Allah dgn sesuatu yg lain (MAKHLUK) sibukkan ataw lebihkan hal dunia sehingga lalai solat tu adalah syirik..lebihkan cari harta benda. Mengumpat.. sebar fitnah aib org lain sana-sini.. mulut. Disuruh berzikir ucap kata - kata baik baca al -Quran.. Selawat nabi ka apa ka.. bru nabi sayang..nikan dok sebut benda-benda lucah.. Iblis lagi lah suka... Iblis nak suruh bt jahat bknnya susah.. xpayah telefon atau mesej.. dh nyata dlm hati kita. Lg byk kita dok sebut benda dosa lagi kebal dia.. Allah Xkira korang pas atw umno.. dosa dgn Dia.. Dia kan Maha pengampun.. klw dosa dgn orang(MAKHLUK /MANUSIA) korang pilih laa.. Kat dunia boleh la kroni nak tolong.. diakhirat kelak amalan korang la jd penebus.... Yang artis lain dh sampai mcm telanjang dh korang nk lindung? Siapa yang syirik sekarang? Politik 2 politik jgk batasan kena jaga...yang silap tegur berbahasa yang salah 2 hukum hudud la kan.. hudud 2 hukum Allah.. nabi laksana.. kenapa kita tolak? kata Ahli Sunnah waljamaah.. Sunnah tu perbuatan nabi.. kalau nabi hudud kita pown hudud laa.. ..kenapa nak pertikaikan.. habis klw nti smbyang lak kena ikut zaman sbb xsesuai korang nk tolak gak ke?pikir2kan lah..yang mengeja nama org' ABABI ' tu ingatlah tuhan.. kenapa masa dia xtutup auratnya dulu korang bkn main suka sekarang nk benci plak umno pun bkn kenal tuhan jgk... kalau diorang kenal tuhan.. kenapa ad sukan telanjang dikalangan atlit islam.. klw korang rasa korang islam jawabla... Xpun suruh imam masjid negara jawab sebab dia lebih arif dan layak sbb dosa kariah 1MALAYSIA dia yg pikul.. salam semua

    BalasPadam
  9. TEBARU!! Streaming Nonton Bokep 2019 Hemat Kuota cuma di SMBOKEP

    Klik:

    SMBOKEP <= Klik Bokep Terbaik

    SMBOKEP.info <= Link Alternatif



    LENGKAP!! Gudang Bokep INDO 2019 ada di VCBOKEP

    Klik:

    VCBOKEP <= Klik Bokep Mantap

    VCBOKEP.info <= Link Alternatif



    NEW!! Streaming JAV HD UNCENSORED 2019 Full On JAVQQ

    Klik:

    JAVQQ <= click JAV HD

    JAVQQ.xyz <= Link Alternatif



    VIRAL!! Kumpulan Video Bokep INDO 2019 di JRBOKEP

    Klik:

    JRBOKEP <= Klik Bokep Terbaik

    JRBOKEP.com <= Link Alternatif



    HOT BANGET!! Nonton Video Mesum Pejabat 2019 cuma di FMBOKEP

    Klik:

    FMBOKEP <= Klik Nonton Sekarang

    FMBOKEP.com <= Link Alternatif


    BalasPadam