Isnin, 12 Julai 2010

Anwar Sial...Pakatan Haprak Sedang Menggali Kubur Di Selangor!!!


Heboh...mengenai isu pasir di Selangor, ramai sahabat bloggers menulis mengenai isu ini, antaranya saudara GAP di...http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/
gambar dari sahabat PG disini.. http://arifomar.blogspot.com/.

Malah disebabkan isu ini ADUN Kuang YB Shukur telah diperintah keluar dari Dewan Undangan Negeri Selangor dan digantung dari menghadiri dewan selama 1 hari hanya kerana ingin menanyakan soalan yang menjadi perhatian rakyat berkaitan isu rompakan pasir yang begitu berleluasa kini.

Di Parlimen pula Ahli Parlimen Sri Gading YB Datuk Mohamad Aziz menyelar Kerajaan Negeri Selangor dibawah pentadbiran Khalid Gagap yang didominasi oleh tuhan politik beliau iaitu DAPig berhubung dengan perlombongan pasir yang tidak terkawal hingga menyebabkan negeri Selangor berlobang lobang.


Begitulah halnya apabila penyamun dan perompak menerajui kerajaan negeri! tak heran kalau negeri Selangor ini akan terus disamun dan dilobangkan demi mengaut untung puak pakatan!


Jauh dari itu sebenarnya Khalid dan tuhan politiknya DAPig serta pakatan haprak sedang menyediakan lubang kubur pakatan haprak di Selangor!!! Ini semua bukti nyata yang akan menjamin mereka semua dikafankan oleh pengundi pengundi apabila tiba PRU yang akan datang kelak...

Sendiri Mau Ingat!!!

2 ulasan:

  1. SLM BRO..SELANGOR DH JD DARUL LOBANG!!. KLU NK KE SANA ATI2 SKET TAKUT KETA BOLOS! KEHKEHKEH ADOIYAIII

    BalasPadam
  2. Salam,

    Sngor darul Khamru wal lubang, lgu negeri tukar lgu Salleh Yaacob, "gali, gali, gali lobang".

    BalasPadam