Jumaat, 2 Julai 2010

RTM Stim Lagi Ke Dengan Mamat Ni...!!!


Kata sahabat Garamanis-

'Difahamkan malam tadi berlangsung taklimat untuk memperkasakan pembangkang bagi zon selatan. Taklimat yang tidak mendapat permit Polis ini dikategorikan sebagai haram. Benda haram ini dibuat di Dewan Cina Dioh, di kawasan Kuala Pilah dan dianjurkan oleh PKR cabang Kuala Pilah.

Antara figura kartun yang hadir ialah Prof Abu Hassan 'Google' dari Zentrum, Zaid 'Horses' Ibrahim dan calon PAS Bagan Pinang yang TKO dengan Isa Samad, Zulkifli Omaq. Yang hadir boleh tahan ramai 100 orang kebanyakan penyokong totok pembangkang.

Zentrum pun terlibat dalam merangka strategi nak tawan selatan.!

Benda haram ini nak membincangkan strategi untuk menawan Zon Selatan. Maksudnya, pembangkang dah susun strategi nak sapu Melaka, Negeri Sembilan dan Johor. Kalau Johor jatuh pada pembangkang next election, Chua Jui Meng akan jadi MB.
baca lanjut dihttp://garamanis.blogspot.com/


Nampaknya Dr google ni beriya iya sangat nak jadi MP pembangkang! dia tahu hujah karut marut yang dilontarkan tak laku dikalangan pihak BN, lagi pun pihak umno dan bn tak terhangguk hangguk bila mendegarkan celoteh biol si google ni. tak macam kuda belang pembangkang!!!

Diharap RTM tak perlu lah panggil jenis dr sembrono yang hanya tahu mencari makan dengan memberikan pelbagai idea mengarut dengan hujah yang kusut! RTM walau hanya tahu rehat, tidor dan makan pun kena lah tengok tengok siapa yang boleh dipanggil untuk dijadikan tetamu dalam setiap temubual!

RTM atau mana mana cabang komunikasi kerajaan perlu jelas akan hala tuju dan sensitiviti rancangan yang akan dimuntahkan di khalayak... Jangan pulak RTM atau lain lain agensi kerajaan menjadi lidah bercabang kepada puak pembangkang!!!

Menteri dan Ketua Pengarah Penyiaran Dato Tiger adalah orang UMNO...itu jelas dan kakitangan penyiaran di RTM tidaklah pulak dipaksa untuk menjadi orang UMNO! namun dalam pada masa yang sama mereka yang ada anutan pembangkang mesti disekat dari menjalankan dakyah yang merosakkan kerajaan...

Cuba perhatikan sebahagian mereka ini, ada yang jelas sangat dengan kempen dan pembawaan pembangkang nya walaupun dalam masa bekerja ...nak tahu tanya KSU, Kamarudin Siaraf sebab dia yang simpan orang orang tu kat situ...

Sendiri Mau Ingat!!!

2 ulasan:

  1. Bro, maksud anda KSU letak orang pro pembangkang di dalam RTM?

    BalasPadam
  2. terlalu ramai tokoh2 kerajaan yg pro pembangkang , dalam mereka melahap setiap pemberian kerajaan , mereka sedang mengasah mata pisau untuk menikam dari belakang ..

    orang2 begini baik dinyahkan awal sebelum mudarat , org2 begini umpama gunting dalam lipatan , kenapa agensi2 kerajaan masih terus mengundang mereka dalam setiap program ?

    BalasPadam