Ahad, 11 Julai 2010

Anwar Sial...KDN Tunggu Apa Lagi!!!


PKR Cabar KDN, Terbit Suara Keadilan Tanpa Permit

Oleh ARIFFUDDIN ISHAK

PETALING JAYA: Akhbar Rasmi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Suara Keadilan terus mencabar undang-undang dengan menerbit dan mengedarkan edisi terbarunya ke seluruh negara sejak semalam walaupun permitnya sudah tamat tempoh.

Malah Timbalan Presiden PKR, Dr Syed Husin Ali berkata, pihaknya mahu melihat tindakan yang bakal diambil oleh Kementerian Dalam Negeri (KDN) berhubung perkara berkenaan.

"Sejak petang semalam lagi Suara Keadilan sudah keluar (terbit), malah kita dah edar ke seluruh negara kecuali Sabah dan Sarawak.

"Kita tunggu saja nanti apa KDN boleh buat," katanya ketika dihubungi mStar Online di sini pada Ahad.

KDN sebelum ini memutuskan permit penerbitan akhbar Suara Keadilan yang tamat 30 Jun lalu tidak diperbaharui mengikut Seksyen 5(1) Akta Penerbitan dan Mesin Cetak.

Komen

Sial Anwar semakin menjadi jadi...KDN tunggu apa lagi? Kalau suara Perkasa begitu pantas diambil tindakan! kenapa pulak suara Keadilan@Keldaian dibiarkan?

Bukan sahaja rakyat Malaysia menanti tindakan, tapi barua Keadilan Syed Husin sendiri menyalak nyalak menanti tindakan dari KDN!

Sudah lah KDN baru tersedar dengan mewujudkan JK baru yang dianggotai oleh 3 Menteri, kalau selama 6 bulan ini KDN boleh berbangga dengan memberikan 10 AMARAN kepada media cetak dan elektronik rasanya kali ini KDN pasti akan lebih berbangga apabila berani dan cerdik mengambil tindakan!!!

Mulakan dengan tindakan keatas Suara Keadilan@Keldaian...


Hishammuddin berkuasa atau KSU Mahmood Adam yang lebih berkausa? kita nantikan!!!


Sendiri Mau Ingat!!!

4 ulasan:

  1. Sakan Putra,

    Memang benar saranan kamu, KDN jangan TAKUT dan GETAR pada Suara Keldai tu, tangkap je. Mereka pun memang suka ditangkap, senang nak tuduh kerajaan itu dan ini. Inilah muka muka Melayu yang nak menjahanamkan masa hadapan bangsa sendiri. Buka jalan dan bersekongkol dengan bangsa lain menghina PM dan Kerajaan sendiri.

    Kan baik kalau mereka ini berambus sahaja dari Malaysia ni macam RPK di London tu..jangan jejak jejaklah Tanah air kita ni. Berpuluh tahun negara aman tenteram mereka nak buat kacau.

    Kerajaan pun berlembut sangat dengan mereka ni, tangkap je. Kalau tidak pun macam macam mereka tuduh..

    BalasPadam
  2. SLM BRO..SYED HUSIN NI GENGSTER TUA. ABG KOMUNIS NO. 3!. AKU RASA BIARKAN AJE DIA MELALAK. DIA DH TUA. KEDERAT PUN DH X MCM DLU. AGAK2 DH PNAT DIA SENYAP LE TU. APA PUN TERPULANG PD KDN NAK AMIK TINDAKAN ATAU TAK

    BalasPadam
  3. Malaysiakini yang biasa memfitnah & memburukkan Sultan..Nizar yang memburukkan perkauman terlepas..Hisyamudin sotong patut dipecat..kerjanya memeluk aso yg dah nak mampos..

    BalasPadam
  4. Hisyamuddin & ktua pemuda Kahiry yg lembik, darah muda lesu maka UMNO lesu..jiwa pendekar darah muda meresapi PKR PAS & DApig..

    Musnah jiwa muda UMNO, musnahlah umno sebenarnya.kerana khairy & hisyam yg bapok..yg dah tua mana mau bergerak..pru ke 13 mamposlah korang ditangkap SPRM menyeleweng wang nmegara..

    BalasPadam