Ahad, 4 Julai 2010

N.Ajis Mengaku Syirik...!!!


Tengah Malam tadi ketika khusyuk menonton berita di astro awani tiba tiba tersentak dengan berita dari Kelantan.

Menteri Besar Kelantan merangkap Mur SHIT dolhamPAS N.Ajis telah bercakap didalam temubual selepas usai majlis yang berlangsung di Bunut Payung bahawa 'tak kira amno, amna, mani, amnu, parti yang bertunjangkan nasionalis ni syirik'

Astagfirullahalazim!!! Mengucap panjang penulis bila mendengarkan hujah dangkal lagi sesat N.Ajis tu...

Sanggup dia tuduh UMNO yang memerdekakan Bangsanya bagi menjulang Agama agar subur dan mulia didalam negara ini syirik!


Tergamak N.Ajis bila menyebut Parti Keramat Orang Melayu dan Ummah Islam ini syirik walau telah berjaya mentadbir dan mempastikan keamanan, kemakmuran, kesejahteraan, keharmonian dan keselamatan hidup rakyat terjamin dan terpelihara.


Sebahagian wang pendapatan negara dibelanjakan khusus dalam menghidup kan syiar Islam dikata syirik! malah apa jua yang kerajaan buat dalam memberikan pendidikan, kesihatan, perhubungan, perumahan, pekerjaan dan banyak lagi bagi mempastikan rakyat hidup sejahtera sejak dari awal merdeka hingga kini tiba tiba dikatakan syirik!

Gila apa yang dah ada didalam kepala hotak N.Ajis ni? Iblis apa yang dah bersarang di hati N.Ajis ni? Syaitan apa yang dah merasuk di jiwa N.Ajis ni? Kita malas nak ulas tentang hubungan haram N.Ajis dengan puak pembangkang yang terang menentang Islam!

Syirik maknannya menyekutukan Allah...Nauzubillah!!! N.Ajis nampaknya berani melakukan dosa fitnah yang amat besar kepada ahli dan orang UMNO.

Sesat nampaknya si tua ni...
Sebab tu Tok Guru Ayah lah kata N.Ajis ni sesat! Patutlah Orang Pas di Kelantan dah mula muak dan tawar dengan sikap semberono mur SHIT dol hamPAS ni! Dah semakin nyanyuk ! Meroyan yang bukan bukan! Agaknya masih marah dengan segala pembongkaran dan kemungkaran yang N.Ajis lakukan selama memerintah Kelantan selama ini! kira marah sebab tak dapat makan kek dengan anak menantu la ni...!

Apa yang kita tahu dan belajar bahawa siapa jua menuduh seseorang Islam lain tanpa bukti dan ianya jelas fitnah maka fitnah dan tuduhan itu sebenarnya kembali kepada dirinya...


Agaknya N.Ajis ni tengah mengaku dirinya syirik la yer!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

10 ulasan:

  1. Aku merasa tersangat heran kenapa dibiarkan orang tua sesat ini bermaharajalela, bercaka ikut suka hati sahaja, mana pergi ulamak2 PAS yang dikatakan hebat2 sangat kenapa dibiarkan orang tua ni merapu begitu rupa...?

    Nanti akan ada pula Ulamak2 PAS kata itu pendapat peribadi N.Ajis...!!!

    BalasPadam
  2. Orang tua ni dah gila kalau dia bukan dari politik dan tak punya apa apa dah lama anak dia hantar kerumah orang tua tua buat apa bela orang tua yg gila menyusahkan anak cucu je biar duduk dirumah orang tua baru dia tahu.

    BalasPadam
  3. dalam psa skg ni mana ada ulamak
    pukimak ramai laa..

    BalasPadam
  4. yg berkata orang lain syirik tu nanti silap hari bulan dia yg jatuh syirik...sesuka hati jatuhkan hukum mcm dia la pulak yang boleh memberi hukum..

    BalasPadam
  5. Bagus punya ilmu.. Mana di abelajar Nasionalis tu SYIRIK.. Barua punya Nik Aziz.

    BalasPadam
  6. Ulama PAS yang lain dah sudah keletihan akal hendak membela nik aziz dalam isu-isu besar melibatkan akidah seperti ini. Sebab apabila mereka berkata, mereka akan bercakap benar seperti Dr Haron Din, dalam isu kalimah Allah, katanya, "mana-mana umat Islam yang menyokong keputusan Mahkamah Tinggi membenarkan penggunaan Kalimah Allah kepada kristian, boleh membawa kepada kekufuran." Apatah lagi dalam soal menghukum akidah orang lain, ulama telah bersetuju bahawa apabila perkara itu diucap, maka hukum itu telah jatuh. Jika hukum itu tidak benar terkena kepada yang dituduh, hukum itu akan berbalik kepada yang menuduh. Samada yang menuduh atau yang dituduh akan kena hukum itu, hanyalah Allah sahaja yang mengetahui. Sebab itu ulama sebenar, tidak akan bermudah-mudah bermain kata-kata dalam soal hukum menghukum ini. Cuma kita tidak dapat mengelak dari berfikir, suatu masa dulu pas menjatuhkan hukum kafir kepada umno kerana bekerjasama dengan mca n mic, tetapi kini pas pula yang berpakat erat dengan dap. Banyak lagi kejadian yang kita boleh mengambil iktibar. Yang paling penting ialah kita bukan boleh jadi baik, betul dan wara', hanya berwiridkan keburukan orang lain. Cerita semasa perang zaman Nabi saw, seorang yahudi semasa hendak lari dan mengelak dari dibunuh, telah dengan sengaja mengucap dua kalimah syahadah, tetapi tetap dibunuh oleh sahabat. Bila sampai ke pengetahuan Nabi saw, Baginda berkata, soal hati hanya terserah kepada Allah swt. Lagi pun, undang-undang tanah negeri Kelantan peninggalan Lord Reid, menetapkan bahawa hanya orang-orang Melayu kelahiran kelantan sahaja, yang boleh membeli/memiliki tanah. Lord Reid pun tahu bahawa di Tanah Melayu ini, orang Melayu secara otomatiknya adalah orang Islam. Sehinggakan telah menjadi sinonim di kalangan bukan Islam, bagi mereka yang telah memeluk Islam digelar "masuk Melayu". Kenapa pula demi perpecahan dan demi menjaga hati dap yang anti-Islam, Nik Aziz sanggup mencemarkan dengan teruk prinsip asas perjuangan menegakkan al-Quran dan Sunnah.

    BalasPadam
  7. SLMBRO..JGN RISAU BRO..FATWA MERAPU DIA TU SENDIRI DH MEN"SYIRIK"KAN PARTAI DIA KESELURUHANNYA KEHKEHKEH

    BalasPadam
  8. rasanya nik ajis patut berundur..

    BalasPadam
  9. sebenarnya ulamak2 dan penyokong2 Pas sendiri yg menyesatkan TGNA, dgn bantuan merekalah Nik Ajis sekarang ini dapat berkata2 sesuka hatinya. Nampaknya hukum Allah tidak penting lagi, apa yg penting adalah nik Aziz harus tetap disembah.

    BalasPadam
  10. ape lah nik aziz ni.. hilang hormat dah kat dia ni.. dah nyayuk rasanya... dendam kesumat kat bangsa dan agama sendiri..si kafir yang dia nampak terang2 nak jahanamkan agama dan bangsa takde pulak dia kata bebukan.. x mengapa Allah tau apa yang dia merapu dan buat... orang jahat selalu akan diberi macam-macam yang best dulu.. pastu baru terpeleot.. tunggu...

    BalasPadam