Sabtu, 3 Julai 2010

KDN Sabotaj Suara Perkasa!!!


Kata Menteri Amaran...
Tindakan tegas termasuk menggantung penerbitan Suara Perkasa jika penerangan yang diberi berhubung artikel bertajuk "Tahan Ka Siong Bawah ISA" yang diberi editornya, didapati tidak memuaskan.

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata kementerian itu tidak akan berkompromi terhadap mana-mana pihak yang cuba menimbulkan fitnah dan polemik menyentuh isu perkauman dan agama.

"Kita selalu konsisten, kalau salah tetap salah tak kira dari surat khabar mana. Jangan kerana dalam kebebasan bersuara kita tabur fitnah dan polemik kaum dan agama, ini amat berbahaya," kataya kepada pemberita di Hulu Terengganu, hari ini.

Kata Unspinnera yang mewakili suara Melayu yang sayangkan bangsanya...
Selain S Vell Paari, perwakilan MCA PErak pernah cadangkan Khairy ditahan bawah ISA pada Oktober 2008. Wanita Gerakan pernah cadangkan Datuk Ahmad Ismail di tahan bawah ISA pada 9-9-2008. Ada repot polis dibuat di Bagan Serai minta Datuk Nasir Safar ditahan bawah ISA.

Tan Lian Hoe pernah panggil Melayu sebagai kaum pendatang Malaya. DAP berkempen di Sibu berkata jangan kasi Melayu memerintah kerana nanti mereka akan halau CIna keluar Malaysia!!!!

Kenapa mereka ini semua tidak ditahan? baca lanjut disinihttp://theunspinners.blogspot.com/2010/07/kenapa-suara-perkasa-saja-pegawai-kdn.html
Komen

Kalau Menteri Amaran dan KDN buat kerja ni hanya kerana nak mengalih isu yang sedang mereka hadapi dalam isu Suara Keadilan...Ini jelas salah!

Kalau Menteri Amaran dan KDN buat kerja ni kerana nak melihatkan ketelusan dan keadilan dalam tindakan mereka...Ini jelas sabotaj Suara Perkasa! Suara Keadilan membuat tuduhan! Suara Keadilan memfitnah Felda! Suara Keadilan jelas mengelirukan rakyat! Suara Keadilan Berbohong! dan itu memang kerja Suara Keadilan sejak dari dulu dan bukan hanya dalam kes Felda!!!

Suara Perkasa tidak membuat fitnah, Suara Perkasa tak mengelirukan pembaca dan berbohong, Suara Perkasa tidak mengajak rakyat merusuh dan berkumpul serta berbaring di tengah jalan yang jelas menimbulkan huru hara dan mengancam keselamatan negara.


Suara Perkasa sebuah Makalah baru bagi NGO Melayu untuk menyampaikan hasrat Bangsa!!!


Suara Perkasa sebuah akhbar baru yang mewakili Suara Keramat Melayu bagi menyedarkan bangsanya bahawa Ketuanan Melayu WAJIB dipertahankan!!!


Suara Perkasa merupakan lidah penyambung orang Melayu untuk peka kepada asakan dan kebiadapan orang lain!!!

Suara Perkasa tidak pernah dan tidak sesekali melakukan sesuatu yang menggugat keamanan serta kesejahteraan rakyat dan negara kerana ianya baru sahaja diterbitkan buat pertama kalinya!!!

Menteri Amaran dan KDN sebenarnya sedang membina kebencian dan kemarahan orang Melayu!!!
Menteri Amaran dan KDN sebenarnya sedang membuatkan kepimpinan YAB PM dipandang gagal dalam membela nasib Bangsa Melayu!!!


Apakah Menteri Amaran dan KDN sedar bahawa tindakan mereka sebenarnya sedang mensabotaj kelahiran Suara Perkasa, Sabotaj Suara Perkasa bermakna Sabotaj Suara Melayu!
Sabotaj Suara Melayu bermakna Sabotaj Bangsa Melayu!!!

Sendiri Mau Ingat!!!

1 ulasan:

  1. Aaahhh.... takut apa Hishammuddin, teruk dari itu pun tak diambil tindakan.
    Jangan takut la melayu2, buat lagi sampai cina hindu sedar...

    BalasPadam