Sabtu, 24 Mac 2012

DAPig Akan Bertanding 100 Kerusi Parlimen..!











Sebab tu DAPig nak ramai lagi Melayu barua untuk jadi kuda belang mereka! Nak ramai lagi Melayu yang sudi menjadi pengkhianat Bangsa dan Agama untuk bersama mereka! Sebabnya ialah DAPig akan bertanding di 100 kerusi dalam PRU akan datang!

"Pilihan raya kali ini agak sukar. Kami mungkin tidak mampu, dan kami tidak perlukan 112 kerusi untuk memegang kuasa. Cukup hanya 100.

"Sekiranya kami adalah parti majoriti di Semenanjung Malaysia, adakah akan ada lagi kesetiaan daripada parti Barisan Nasional di Sabah dan Sarawak?" soal Ketua Menteri Pulau Pinang itu dalam satu temuramah khas dengan The Malaysian Insider minggu ini.

Bagi DAPig..ini lah masanya kaum pendatang komunis mahu menjatuhkan kuasa Melayu, Islam yang dipayungi oleh Raja Raja! Bagi DAPig..PRU akan datang merupakan masa yang sesuai untuk meneruskan usaha mentornya di selatan tanah air yang telah digagalkan oleh YTM Tunku Abdul Rahman 50 tahun dahulu!

Sekarang jer DAPig dilihat bersekongkol dan bersama sama rakan sekutu jahanam mereka! bila PRU menjelang tiba, pasti DAPig akan meletakkan calon mereka sebanyak mungkin...waktu itu mereka akan tetap dengan keputusan mereka! bagi mereka kaum cina komunis akan mengundi mereka! Itu kepercayaan dan keyakinan mereka!

Sampua mereka jelas...Undi cina 'solid' didalam tangan mereka! undi Melayu akan terbahagi dua! Jika mereka masuk didalam pertandingan yang sama dengan PAS atau PKR, undi Melayu akan terbahagi 3...pokoknya undi cina tetap dalam genggaman mereka! Undi India tidak seberapa! hanya di kerusi Kapar sahaja undi India memberikan 'suara'! di lain kawasan 'suara' mereka tidak nyaring!!!

PRU 13 ni DAPig akan tahu langit tinggi rendah! DAPig akan rasa makan 'penampar' Melayu yang masih setia dan taat kepada Agama, Bangsa dan Negaranya! Melayu yang tetap menjunjung Ketuanan dan Kedaulatan Raja Raja! Kita jumpa dalam PRU nanti!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Kalau dappig menang aku sanggup menumpahkan darah ku ditanah melayu ini. Hidup melayu hidup Malaysia tanah air ku tercinta.

    BalasPadam
  2. sekarang mereka dah berjaya pecahbelahkan orang melayu dengan bantuan orang melayu,,,langkah seterusnya memerintah orang melayu sebab mereka tau melayu susah bersatu,

    BalasPadam