Ahad, 4 Mac 2012

Khalid Gagap Dari MB Turun Ke Juru Banci..!















Dari MB dah dah jadi juru Banci..! Banci pun banci la...asal ada jawapan untuk menipu kuda belang dan pengikut taksub agar terus berharap agar Kerajaan Rosak yang diketuai olehnya dapat terus bertahan! Kalau pun bukan dalam PRU 13 akan datang dapat terus menyamun hingga bubar Dewan Negeri pun jadi laa!

"Bancian yang kami terima menunjukkan bahawa Pakatan Rakyat mampu menang lebih banyak kerusi daripada apa yang kita ada sekarang, ini bermakna kita boleh dapat majoriti dua pertiga," katanya kepada pemberita dalam satu temu bual denganbeberapa media pilihan.

Khalid Gagap takde hujah...sekadar merapu! Kalau betul la Pakatan Haram ada fakta yang mereka mampu bertahan sebagai Kerajaan Negeri mesti dia orang dah bentang seluas luasnya buat tatapan umum ! sekadar cakap...sesiapa pun boleh!

Hakikatnya bahawa rakyat Selangor sudah tidak sabar sabar menanti PRU akan datang kerana tak tertahan untuk 'memijak' dan 'menghumban' Khalid Gagap dan sekutunya yang selama 4 tahun ini merosakkan Rakyat dan Negeri!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan: