Isnin, 26 Mac 2012

Pergi Mampos Sama Anak Yatim ! - Kerajaan Selangor









Bagi Khalid Gagap dan sekutunya...yang penting duit 'masyuk'! duit keluar dia orang tak nak ambik tahu! soal tanggung jawab! soal amanah! itu semua tolak belakang! yang mustahak masa yang tinggal sikit berbaki ni perlu dimanfaatkan sebaik mungkin untuk meneruskan 'agenda' mereka!!!


Anak yatim? pergi mampos..!

Sudah berulang kali Rumah Anak Yatim Anak Kesayanganku, Bukit Beruntung di sini merayu dan memohon peruntukan bagi membina asrama dan surau daripada kerajaan Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor sejak 2008, namun sehingga kini, janji hanya tinggal janji dan mereka terus hampa.

Hakikatnya, sikap yang ditunjukkan oleh kerajaan negeri tersebut tidak langsung seiring dengan slogan kebajikan yang sering diuar- uarkan oleh Menteri Besar, Tan Sri Khalid Ibrahim.

Bercakap kepada pemberita, Timbalan Pengerusi Lembaga Pengelola rumah anak yatim berkenaan, Khairul Soleh Ghazali berkata, disebabkan masalah ketiadaan asrama yang mampu menampung kesemua kira- kira 200 anak yatim tersebut, mereka terpaksa 'dipisahkan' di dua lokasi berbeza iaitu 20 orang di sebuah rumah terletak di Kampung Tuah manakala selebihnya di bangunan rumah kedai tidak jauh dari situ.

LU FIKIR LA SENDIRI!!!

4 ulasan:

  1. Ini lah akibatnya pabila rakyat melakukan percubaan dalam memilih kerajaan..akibatnya merana sepenggal dan didalam tempoh ini pemimpin yang dipilih akan membuat duit seberapa banyak yang dia boleh sebat sebab dia tau kalau tak sebat sekarang..next PRU belum tentu dia dapat kepercayaan daripada rakyat lagi..

    BalasPadam
  2. memang sial lah kerajaan Pakatan Haram ni

    BalasPadam
  3. kerajaan yg cekap,pilihan rakyat yg tepet,tiada siapa yg patut diperfalahkan,mcm org bercinta semua elok belaka,siapa yg tak teruja klu dijanjikan naik roket menuju kebulan,sekarang menagislah sampai mata naik lebam.

    BalasPadam
  4. JANJI LAMA X SETEL LG TP ANUWAR DAH BUKU HUTANG BARU. NK KONKER PUTRAJAYA PUNYE PSL BEB KEHKEHKEH

    BalasPadam