Selasa, 6 Mac 2012

Tolong Jangan Ketawa...wakakaka!

KUALA LUMPUR: Konflik yang melanda kepimpinan negeri Kedah yang berjaya diselesaikan oleh PAS Pusat membuktikan parti itu mampu untuk mentabir kerajaan, kata Ketua Penerangan PAS Wilayah Persekutuan, Mohamad Suhaimi Abdul Aziz.

Beliau yang dipetik dalam portal Harakah Daily sebagai berkata, pihaknya menyifatkan keputusan yang dibuat oleh kepemimpinan PAS Pusat adalah suatu keputusan yang terbaik dan menguntungkan semua pihak.

“Bagi kami, apa yang berlaku di Kedah adalah umpama perselisihan faham yang berlaku dalam sebuah keluarga. PAS Pusat ibarat ayah yang berjaya mendamaikan persengketaan antara adik beradik.

“Penyelesaian konflik ini menunjukkan PAS sememangnya matang dan mampu untuk mentadbir kerajaan apabila berjaya mencapai kata sepakat dengan kerukunan dan penuh adab,” katanya.

Tinggi politik mamat nih! Mesti graduate masa Idris Ahmad jadi Ketua Penerangan PAS! Contoh kejayaan PAS memesongkan pemikiran kuda belang taksub dan melahirkan pelapis pemimpin dungu!

Mampu mentadbir Putrajaya? Tadbir Kedah pun sakit perut dan terpaksa diremote oleh orang lain..mampu apanya?

Tadbir Kelantan pun tak bawa pembangunan..mampu apanya?

Tadbir Perak yang sekejap tu pun hanya jadi Keldai DAPig..mampu apanya?

Yang jelas PAS hanya mampu jadi kuli batak Anwar! Jadi pesuruh dan hamba abdi DAPig! Yang PAS konsisten dan istiqamah ialah berjaya dan terbukti mampu menurut hawa nafsu seks mereka!!! Itu sebab seks dan PAS dilihat kembar seiras!

Lu Fikir La Sendiri!
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 ulasan:

  1. Kitab kiliran Budi kata 'ULAR YG MENYUSUR AKAR TAK KAN HILANG BISANYA'mukmin yg mengambil musyrikin menjadi teman seperjuangannya bagaimana ya.

    BalasPadam
  2. Assalam Bro

    Cakap tak beringat, Ini kira menongkah langit... Orang bijak pun takan kata mereka bijak... Kata bodoh kang marah....

    BalasPadam