Jumaat, 16 November 2012

Irene Terlanjur Lagi..Anak Haram Semakin Membesar..!


Dasar bangsat..! paria bangsat ni kalau duduk di India rasanya jadi pelacur pun belum tentu laku! tak caya cuba hang tengok muka paling mengancam yang dia boleh buat ..!


uweekkk!!! tapi dalam paria bangsat ni tak laku beb rupanya masih ada anjing anjing penjilat yang terus menerus menjadikan paria bangsat ni kuda tungganggan mereka untuk cuba mengubah dan meminda perlembagaan negara jika angan angan pakatan pembangkang untuk terjun di tasik Putrajaya menjadi kenyataan..!


SECARA dasarnya, Majlis Presiden Pakatan Rakyat telah membuat keputusan untuk menyokong cadangan NGO Equal Right Trust (ERT) dan Tenaganita untuk menghapuskan sekurang-kurangnya 2 Artikel dalam Perlembagaan Persekutuan yang didapati mendiskriminasi rakyat negara ini.

Cadangan yang termaktub dalam laporan bertajuk Washing the Tigers: Addressing Discrimination and Inequality in Malaysia itu, menyenaraikan Artikel 89 dan 153 dalam perlembagaan negara sebagai punca berlakunya penindasan masyarakat pelbagai kaum (selain Melayu dan Bumiputera) di negara ini.
 Artikel 89 dan Artikel 153 perlembagaan negara antara lain menyentuh tentang tanah rizab Melayu dan hak keistimewaan negara ini.

Sokongan ini adalah selaras dengan prinsip hak asasi manusia dan keadilan sejagat yang menjadi asas kepada penubuhan Pakatan Rakyat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim pada April 2008.  
Selain itu, ia juga sebagai tanda penghargaan atas kerja keras penyokong Pakatan Rakyat yang terlibat dalam menyiapkan kajian ini sehingga diterbitkan di peringkat antarabangsa.

Untuk makluman, Tenaganita adalah NGO yang diketuai bekas Ahli Majlis Pimpinan Pusat (MPP) PKR, Irene Fernandez sementara ERT adalah sebuah NGO yang berpengkalan di London.  
Selain mengetuai Tenaganita, Irene Fernandez juga adalah aktivis PKR dan hak asasi manusia yang aktif terlibat dalam penganjuran himpunan Bersih dan Seksualiti Merdeka.

Cerita lanjut mengenai paria bangsat ini ada di sini, sini dan sini.

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Betina nieh kalo dok kat negara asal dia ntah2 dok mnt sedekat kughuih keghing xcukup makan...dapat dok kat Malaysia xreti berterima kasih...dasar anak haram punya betina...

    Nape undang2 ngr kite 'lemah' sgt smp ada mangkok jamban sewenang2 mmburokkn/mmfitnah negara...

    Adoiiiii...sakit nyer ati aq.....

    BalasPadam
  2. Itu Perlembagan atikel 89 bagus juga kalau ada kerajaan BN atau PR ubahkan kasi itu Tanah Rizab Melayu bebas untuk pembnagunan ke atau ibadat ke. Tanah rizab itu pun Melayu tak pandai guna kasi lain orang guna lagi amat baik. Ini masa tanah untuk guna buat kuil bagi pengembangan agama yang pesat pun sudah kurang. Kalau kerjaan saperti Negeri Selangor sekarang ingat untuk kebaikan rakyat dapat tukar atau tambah tanah untuk kuil bagi besar lagi, amat disokong kuat.

    BalasPadam
  3. Adeiii tambi kutty. Itu kuil ahh lebih banyak bina dari mesjid. Apa lagi tamby kutty mau. Kalau mau banyak lagi kuil kalo, india sana manyak besar negeri, lu balik sana duduk bikin banyak orang takda mau bising. Poodah chit india duduk lagi baik tamby. Ini tanah melayu ugama islam bukan hindu juga. Kalau mau hindu kuil india bikin mari. Ok???

    BalasPadam
  4. Aku tak salah kan babi ni 100%.
    Yang patut di salahkan ialah bangsat melayu paspkr.
    lamak2 babi yang ada dalam pas mahu tidak mahu jg terlibat dalam hal ini kerana mendiamkan diri apabila perkara yang berkaitan islam di ludah oleh babi betina ini.
    Keluarga puaka jgn caakap lah.
    Bertambahlah kepuakaan mereka.
    yang hairannya ulamak2 babi pas dayus.
    Bagus saja ulamak2 ps babi ni pi mampuih.

    BalasPadam