Isnin, 25 Februari 2013

Old Newspaper..!


Old Newspaper...sesekali kita kena jenguk jugak masa lalu..masa lampau banyak memberikan manfaat walaupun sekarang ni ramai yang dah tak ambik endah sejarah..! hari ini hARAKah hanya mengulang sejarah! kalau dulu beritanya macam kat atas tu..cuma sekarang secara diam diam hARAKah dilarang untuk mempopularkan Anwar sebagai bakal Pieemmm!

Yang menariknya ada jugak kenyataan yang mengatakan Mad Sabu hanya berkhalwat..! HANYA BERKHALWAT? maknanya berkhalwat dengan perempuan bukan muhrim..! bini orang..! berdua duaan..! dikira HANYA..! hanya maknanya apa? maknanya perkara kecik..! perkara ranting..! bukan dosa besar..! bukan ada apa apa..! Sejak dulu lagi hamPAS ni sesat weiii..!

Satu lagi cerita suratkhabar lama ada dalam posting esok jam 8 pagi..sekarang gua nak tidor dulu..penat baca paper lama...hehehe!

Lu FIkir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen