Rabu, 30 Oktober 2013

Satu Lagi Siri Penipuan Terbaru…!



Bagi Anwar…selagi boleh ditipu..dia tipu..! selagi boleh dikelentong dia kelentong..! Selagi ada manusia yang menghulurkan tengkuk untuk terus dipijak Anwar akan terus memijak muka mereka..! kepada Anwar para pencacai PKR tiada harga diri..! tiada harga langsung..! 

PETALING JAYA: Sabah dan Sarawak dilihat bakal mendapat lebih kuasa dan keistimewaan sekiranya cadangan pindaan Perlembagaan Parti diluluskan dalam Kongres Nasional Khas Parti Keadilan Rakyat (PKR) 2013, November ini.
Ketua Jawatankuasa Pindaan Perlembagaan Parti, Datin Paduka Dr Tan Yee Kew berkata antara cadangan pindaan Perlembagaan yang dirangka ialah memberi beberapa keistimewaan terutama dari segi jawatan dengan menetapkan satu kerusi naib presiden untuk calon dari salah sebuah negeri berkenaan.
"Kita memberikan status dan kedudukan lebih ketara kepada Sabah dan Sarawak...sebagai contoh daripada tiga orang naib presiden yang dilantik, seorang hendaklah dari Sabah atau Sarawak.
"Pengerusi majlis pimpinan negeri (MPN) bagi Sabah dan Sarawak adalah ahli Biro Politik secara automatik...ini merupakan satu kedudukan istimewa yang (bakal) diberikan kepada pengerusi majlis pimpinan di dua negeri itu, pengerusi di negeri lain tak ada status seperti ini," katanya pada sidang media di ibu pejabat PKR, di sini, Selasa.
Pada masa sekarang, ketiga-tiga jawatan naib presiden dipegang oleh pemimpin dari semenanjung iaitu Ahli Parlimen Batu, Tian Chua, Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar dan Ahli Parlimen Padang Serai, N.Surendran.
Itu lah amalan Anwar dan sekutunya Kit Sial dan Karpal Sinkkk…selain dari keluarga adalah bertaraf kuda belang..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Selagi ada pecacai yang percaya, selama itulah kesempatan diambil keatas mereka. Walaupun semuanya bohong. Pecacai tetap percaya, apa nak buat pecacai dah termakan taik hidung anwar.

    BalasPadam
  2. tak kira hang parti mana , aku tak percaya sbb semua parti ker atau koperasi ker atau syarikat pasti ada kroni untuk menyelamat org atas....

    BalasPadam