Selasa, 9 September 2014

Langkah Kangkang Anwar Untuk Merasuah PAS...!

Nampaknya langkah Kajang sudah menjadi langkah kangkang..! Anwar terpaksa merasuah PAS untuk mendapatkan jawatan embee..! Dengan kompromi yang cuba Anwar Aljub berikan mungkin para kuda belang hamPAS akan merelakan Jijah bini Nuar untuk menjadi embeee..!

Tak gitu?

BERIKUT IALAH KENYATAAN MEDIA: Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail,Presiden KEADILAN
KEADILAN MEMBERI LALUAN KEPADA PAS DEMI KESEPAKATAN MENENTANG UMNO DI PRK PENGKALAN KUBUR
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan salam reformasi
Saya ingin menyusul kenyataan saya semalam yang merujuk kepada pendapat Dato’ Seri Abdul Hadi Awang di mana saya telah menekankan kepentingan kerjasama dan muafakat berterusan Pakatan Rakyat. Saya percaya kita perlu kembali kepada hasrat rakyat agar Pakatan Rakyat terus menumpukan usaha menggembleng semula tenaga rakyat berhadapan Umno/Barisan Nasional.
Rakyat kini berhadapan dengan kenaikan harga minyak yang saya jangka akan diumumkan sebelum Belanjawan 2015, pengenalan GST menjelang April 2015, tangkapan dan pelbagai tindakan undang-undang khususnya di bawah Akta Hasutan selain dari adu domba perkauman dan keagamaan yang berterusan.
Untuk berhadapan dengan Umno/Barisan Nasional secara berkesan, keutuhan dan kesepakatan dalam Pakatan Rakyat perlu dipertahankan agar kita bersatu menentang Umno/Barisan Nasional. Saya percaya ini hanya dapat dicapai melalui tolak ansur, saling memahami dan berjiwa besar.
Oleh yang demikian, KEADILAN telah memutuskan untuk memberi laluan kepada calon PAS bertanding di Pilihanraya Kecil Pengkalan Kubur mengambil kira perlunya sesama kita ini bertolak ansur, saling memahami dan berjiwa besar.
Saya doakan Allah SWT memberi kemenangan kepada calon Pakatan Rakyat kelak.
DATUK SERI DR WAN AZIZAH WAN ISMAIL
Presiden KEADILAN
9 September 2014
Demi keadilan siapa kalau bukan demi keadilan Anwar, bini kaum kerabatnya...!
Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Kalau pasal tolak ansur bukan main lagi susun ayat .Kalau pasal lantik MB semua mesti setuju bini dia saja yang layak . Selain dari bini dia semua tak layak .Kasi nama kat Sultan pun hanya satu nama bila Sultan kata menderhaka , cepat minta ampun , orang macam ni dah terang tak bolih pakai punya tapi apa nak buat semua orang dah kelabu mata hati . Orang lain buat nepotism kalau dia buat naikp***ism . tak apa semua orang sudah buta mata hati . Nasib baik kuasa melantik di pegang Sultan kalau tidak hancus Selangor .. Fikir..fikir lah .

    BalasPadam
  2. Kalau masih ada yang percaya si laknatullah ni, memang terlampau bengap betullah. Dalam semua hal depa ni akan berlakon habis-habisan. Kerja sebagai wakil rakyat tak buat pun. Rasanya depa ni ingat rakyat ni dah tak ada akal nak fikir kot. Macam rakyat Malaysia tak pergi sekolah. Tak lepas kot ni, ikut jalan belakang. PAS kecil hati sikit, bagi gula-gula suruh diam. Sebab tu, Nik Aziz kata PKR ni budak manja, kalau gaduh sikit, bagi gula-gula, diamlah.

    BalasPadam