Khamis, 11 September 2014

Maafkan Kami..!


Berjiwa besar..! tak hina bagi yang seseorang pemimpin untuk meminta maaf..! maaf yang ikhlas bukan kerana DAPig komunis minta maaf baru nak minta maaf...! 

Lagi pun kelemahan ini tidak seharusnya dibenarkan berlaku dan laporan Polis telah pun dibuat..! Maka sebagai Menteri wajar lah meminta maaf dan berharap agar pihak berkuasa dapat mengheret penjenayah ke muka pengadilan..! ermmm....AG ada AG..! 

Lu Fikir La Sendiri..!

PENGKALAN KUBOR: Tan Sri Muhyiddin Yassin memohon maaf kepada ibu bapa dan murid terbabit berikutan penangguhan kertas peperiksaan Sains Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR) yang didapati bocor.
Timbalan Perdana Menteri berkata, kejadian kertas peperiksaan itu bocor sehingga terpaksa ditangguhkan adalah sesuatu yang malang.
Katanya, laporan polis berhubung perkara itu sudah dibuat oleh Lembaga Peperiksaan, Kementerian Pendidikan.
Beliau berkata demikian pada sidang media di sini, sebentar tadi.
Muhyiddin yang juga Menteri Pendidikan mengulas mengenai penangguhan kertas peperiksaan Sains 018, 028 dan 038 yang dijadualkan esok selepas didapati bocor.
Tarikh baharu peperiksaan bagi ketiga-tiga kertas berkenaan ialah pada 30 September ini.

3 ulasan:

  1. entah2 org PR yang bekerja dipejabat kementerian pendidikan punya angkara.manatahu meraka sabotaj kerajaan persekutuan or mereka dah dapat habuan utk tujuan itu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak mustahil.maklumlah perang pru14 dah mula.tp apa2 pun siasat le dulu baru adil.

      Padam
  2. kalau melayu mohon maaf pada raja melayu perkara biasa.Tapi bila cina DAP bangsat mohon maaf pada raja melayu ianya boleh diseneraikan antara keajaiban baru dunia

    BalasPadam