Khamis, 11 September 2014

Penjenayah Perlu Diheret Ke Muka Pengadilan..!


Pihak Polis tentu mampu mengesan dimana kebocoran ini bermula..! semoga penjenayah seperti ini dapat diheret ke muka pengadilan dan dijatuhkan hukuman yang setimpal..!

Kecik kecik taknak mampus..! dah besar menyusahkan orang...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

PUTRAJAYA: Seramai 473,175 calon Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR) perlu menduduki semula kertas Bahasa Inggeris 1 dan 2 berikutan berlaku kebocoran soalan.
Perkara ini diumumkan Menteri Pendidikan II, Datuk Seri Idris Jusoh, sebentar tadi.
Idris juga mengumumkan Kementerian Pendidikan sudah membentuk satu jawatankuasa bebas bagi memastikan kebocoran soalan peperiksaan tidak lagi berlaku pada masa depan.
Semalam, Kementerian Pendidikan mengumumkan penangguhan kertas Sains 018, 028 dan 038 yang dijadualkan hari ini kerana didapati bocor.
Tarikh baru ujian kertas itu ialah pada 30 September ini.

4 ulasan:

  1. kakitangan kerajaan laa yang bocorkan...takkan nelayan dan petani macam aku.....dah geram dengan Muhyiddin agaknya....cuba check kilang mana cetak soalan.....

    BalasPadam
  2. Bukan cikgu niee.....tukang gelek soklan kot !

    BalasPadam
  3. cadangan..kalau lah pak menteri dengar..jangan penjara ..mudah saja..
    Hukuman kepada pengkhianat amanah. Suruh dia jawab kertas soalan yang bocor tu bagi pihak semua murid diseluruh negara. Duduk dalam dewan dengan hawadingin 16 darjah celcius..kertas jawapan mestilah mewakili jumlah pelajar .kalau 20 ribu murid kena jawab 20 ribu kertas lah tulis tangan! lepas itu kena minta maaf dengan semua murid diseluruh negara jumpa setiap pelajar...kena hebahkan dalam semua media biodata lengkap pengkhianat tersebut ..biar seumur hidup menyesal...

    BalasPadam
  4. Setuju.....kilang pencetak harus diambil tindakan..... Murakbal!!

    BalasPadam