Khamis, 18 September 2014

PRK Pengkalan Kubor ~ PAS Mengaku Kalah..!


Kalau dah mengakui bahawa selama ini Barisan Nasional telah terbukti berjaya membawa perubahan dan kemajuan di kawasan Dewan Undangan Negeri Pengkalan Kubor nak buat apa PAS meletakkan calonnya menentang BN..!

Tidakkah itu hanya tindakan sia sia..! tindakan mahu menyusahkan rakyat dan pengundi..! tindakan yang hanya mahu merosakkan keharmonian DUN tersebut..! yang jelas tindakan seekor barua kepada tuhan politik nya ANwar Aljub dan DAPig..!

KOTA BHARU 17 Sept. - Pas mengakui sumbangan Barisan Nasional (BN) membangunkan kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Pengkalan Kubor telah banyak memberi kemudahan kepada penduduk setempat sejak tiga penggal yang lalu.

Pengarah Jawatankuasa Operasi Pas Pilihan Raya Kecil (PRK) DUN Pengkalan Kubor, Datuk Wan Abdul Rahim Wan Abdullah berkata, segala kemudahan dinikmati penduduk sekitar sekarang ini sememangnya jauh berbeza berbanding dahulu.

``Kita tidak menafikan kerajaan BN banyak melakukan perubahan dengan menyediakan kemudahan di sini untuk memberi keselesaan kepada penduduk.

``Struktur jalan kini kebanyakannya sudah selesa berbanding puluhan tahun lalu di mana kebanyakan penduduk di hujung kampung terutamanya terpaksa berjalan kaki untuk ke satu-satu kampung berhampiran,'' katanya. - UTUSAN ONLINE

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. PAS laknatullah!
    semoga PAS hancu rlebur bersama sekutu2 jahanam mereka PKR DAP.

    BalasPadam
  2. bersama lah kita berdoa semoga PAS sedar dan kembali ke perjuangan asal, PAS keluar dari PR, PAS bersama untuk agenda anak bangsa, maju dan menjalankan aktibiti yang sejajar dengan Islam...PAS kembali kepada alquran dan hadith, bukan mengikut amanat hadi atau perkara songsang...semoga melayu Berjaya dengan cara islam.

    BalasPadam
  3. pas kena keluar dari pr. bila dah keluar barulah one to one berlaga dengan umno. walaupun umno dalam bn, selama ini serangan adalah kepada umno sahaja, mana aci. so, bila dah satu sama satu, baru sedap bergaduh. lagipun melayu islam sesama melayu islam, bergaduh tak kemana. lepas tampar menampar salam la balik. sebelum balik rumah, singgah ngeteh kt kedai kopi sama-sama.

    BalasPadam