Rabu, 6 Februari 2013

18SX..Bawah Umur Jangan Tengok..!


Disebabkan gejala sex sonsang, sex sejenis, budaya LGBT yang dikemudi dengan rakus dan bernafsu oleh ANwar Ibrahim didalam negara maka kita semua harus peka kepada kerosakan yang sedang menggejala di persekitaran kita hari ini. Peka bukan pekak..lebih lagi pekak badak..macam kuda belang PAS tu..!

Kalau yang pakai serban sebesar reban ayam macam Hadi dan Nik Najis pun boleh tersampok..apatah lagi bebudak muda yang tipis imannya, kurang ilmunya, cetek pengalamannya..pasti mudah diratah dengan mudah seperti mana Anwar meratah Saiful atau china doll tu..!

Bukan sahaja negara kita dan negara Islam lain yang mengharamkan sex sonsang, sex luar tabiei ni malah negara Barat dan Europe seperti negara Perancis dan yang dipaparkan dibawah ni diberitakan dari Argentina juga menolaknya..!


entah..aku pun tak faham, tapi mungkin dia kata sex hanya dengan isteri yang sah dan jangan buat sex luar tabiei...hehehehe....

Lu FIkir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. WALLY SLIPAU TAK KESAH KLU ANUWAR SAMBIL RONGGENG SAMBIL NGENTOT BROO..DIA SIANG2 DH PADAM HUKUM MAKSIAT. BUKTINYE SEME DLM KITAB JINGGAY DAH TERTULIS KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam