Jumaat, 1 Februari 2013

Hadi Takkan Benarkan Nik Aziz Mendahului..!


Hadi juga mahu menjadi hamba kesayangan Anwar dan DAPig...Hadi tak kan sesekali membenarkan Nik Najis mendahului dirinya sebagai kuli batak pujaan mereka..! Hadi juga layak malah Hadi lebih layak berbanding Nik Najis kerana Hadi bertaraf Presiden...

Oleh kerananya Hadi perlu terus berzikir membesarkan tuhan politiknya Anwar dan DAPig..

Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Dr. Mohd Puad Zarkashi menyifatkan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebagai angkuh apabila membuat kenyataan parti itu tidak boleh bekerjasama dengan UMNO.

Beliau berkata, kenyataan Abdul Hadi itu juga jelas menggambarkan pemimpin Pas berkenaan tidak berfikir secara matang dan berpandangan jauh dalam arena politik.

"Sikap Abdul Hadi itu juga jelas menunjukkan dia seorang pemimpin politik yang sudah tidak relevan pada masa kini," katanya pada sidang akhbar selepas merasmikan Karnival Karangkraf 2013 di sini hari ini.

Mohd Puad mengulas kenyataan Abdul Hadi yang dilapor sebuah akhbar hari ini bahawa Pas tidak boleh bekerjasama dengan Umno dan Barisan Nasional (BN) dalam perkongsian kuasa di negara ini kerana parti itu (BN dan Umno) tidak tahu memerintah.

Mohd Puad yang juga Timbalan Menteri Pelajaran, berkata sikap Pas itu juga jelas tersasar dengan pendirian parti yang kononnya memperjuangkan Islam apabila sanggup bekerjasama dengan DAP yang berbeza agama tetapi menolak UMNO.

Sementara itu, Mohd Puad turut mencabar Pengerusi DAP Kebangsaan Karpal Singh mengambil tindakan terhadap beberapa penyokong PAS yang baru-baru ini mengadakan demonstrasi membantah gesaan Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng supaya membenarkan penggunaan kalimah Allah dalam Bible versi bahasa Melayu.

"Saya telah kenal pasti tiga daripada mereka yang terlibat adalah anggota Pas yang turut memijak poster Guan Eng dan lambang parti DAP, jadi Karpal sebagai peguam patut ambil tindakan dan desak untuk memecat mereka yang terlibat," katanya. - BERNAMA

LU FIKIR LA SENDIRI!!!

1 ulasan:

  1. Salam
    Tuan, terima kasih memberi laluan PAUTAN pada web blog tuan. Semoga TUHAN memberi RAHMAT ke atas tuan. Terima kasih.

    BalasPadam