Rabu, 6 Februari 2013

Listen..Listen..Listen..! Mustafa Ali Sedang Berzikir..!


Pencacai pembasuh dan penjilat najis Anwar dan DAPig sedang berzikir membesarkan kalimah tuhan politik mereka! Anjing belaan jinak pasti tahu bila masa mahu menyalak. Salakan yang kuat perlu apabila tuan mereka sedang diganggu malah anjing anjing ini bakal menerkam dan menggigit jika ancaman kepada tuannya begitu menghampiri..!

Pas menafikan dakwaan bekas Timbalan Presiden parti itu, Nasharudin Mat Isa bahawa komponan Pakatan Rakyat (PR) telah melanggar muafakat politik dalam perikatan itu, sebaliknya menegaskan hanya wujud sedikit perbezaan pendapat yang tidak memudaratkan kerjasama dibentuk sejak Pilihan Raya Umum 2008.

Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali berkata, perbezaan pendapat adalah perkara biasa dalam mana-mana kerjasama politik baik PR mahupun Barisan Nasional (BN) sendiri.

Namun katanya, dalam banyak perkara, ikatan PKR, DAP dan Pas sentiasa mencapai kata sepakat dan mempunyai banyak persamaan.

Apa maksud salakan ini...pertamanya ialah di dalam hamPAS kini hanya ada Hadi, Nik Najis dan beberapa ekor lagi yang mengemudi PAS sementara suara dan pandangan kuda belang hamPAS yang lain tidak akan didengar dan dilayan jika menongkah arus tuhan politik mereka si Anwar dan DAPig.  

Keduanya salakan anjing ini memperakui dan berikrar bahawa PAS hanya hamba, hanya abdi, hanya pencacai suruhan yang akan mendengar dan mengikut telunjuk tuhan politik mereka...itu sebab sepakat dan banyak persamaan. 

Lu Fikir La Sendiri!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan