Isnin, 18 Februari 2013

Nik Aziz Potong Stim Hadi..!


Maka Hadi dengan shahwat yang terketar ketar menyatakan akan membawa hamPAS keluar dari pakatan haram jika persundalan mereka ini dikatakan merugikan Islam..itu kenyataan Hadi semalam..!

Persoalannya apakah Hadi baru tahu bahawa persundalan hamPAS dan DAPig itu haram? apakah Hadi baru 'tengok' bahawa besi yang beliau sifatkan selama ini benar benar menggegarkan katil? Apakah Hadi baru tertelan pil kuat ( otak ) hingga baru ter perasan bahawa Hadi dan PAS keseluruhannya telah jauh sesat dan menghina kesucian Islam..!

Hadi bukan kecik anak..! Hadi tahu beb..Hadi tahu kewujudan PAS itu sendiri haram! fatwa yang dia buat jauh lebih haram..! kesesatan demi kesesatan yang dibuat dan dibawa oleh hamPAS juga adalah perbuatan terkutuk lagi haram..! Kira haram jadah lah senang..! 

Sebenarnya kenyataan Hadi itu ialah satu lagi helah politik bagi terus mengabur dan mengubur kan hati dan jiwa kuda belang hamPAS. Hadi tahu bahawa perpecahan PAS sudah genting! perpecahan PAS sudah membarah! PAS sebenarnya sudah hancur lebur, banyak kuda belang PAS yang memendam rasa dan kecewa dengan Hadi dan Nik Aziz. Akibatnya ialah mereka tidak akan keluar mengundi dalam PRU yang akan datang..dan ini amat membmbangkan Hadi..!

Namun, Hadi tahu bahawa dosa ini bukan sahaja perlu di tanggung oleh nya seorang diri! Nik Najis juga bertanggungjawab sama! Malah dalam banyak hal Nik Najis lah yang memperlihatkan ketaatan dan kesetiaannya kepada tuhan politik mereka Anwar & DAPig...siapa suruh Nik Najis makan kek di rumah Karpal? pergghhh!!! menyusahkan betul ler tua kutuk ni..!

Kini Hadi kena lah lebih bermadah dan berhelah..! di depan kuda belang..nadanya begini! dan Hadi mengharapkan tua kutuk Nik Najis tidak membuat sebarang kenyataan yang menambah parah yang sedia bernanah! Tapi Hadi pun tahu karekter Nik Najis...demi tuhan politiknya Nik Najis boleh, mampu dan tergamak untuk melakukan apa jua suruhan...! Tak gitu?

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. kesian!! Penyakit nyanyuknya semakin menjadi-jadi!!! Bersaralah cepat! Setiap apa yang disuarakan akan menambah besar lagi kemaluannya!!

    BalasPadam