Isnin, 25 Februari 2013

TERKINI..! Laki Normah Isap Lebih Dalam Beb..!


Guan Eng@DAPig menghantar signal beb..! kuda belang PAS tak nampak permainan ni..pertama barua Mad Sabu @ laki Normah ni beritahu yang Anwar tidak akan dinamakan sebagai Pieemmm angan angan sebelum pakatan haram menang PRU...mustahil ler tu..! itu yang tak sanggup menamakan dulu..!

Keduanya Mad Sabu tidak jugak menamakan Hadi sebagai Pieemmm angan angan nya jugak ! Kenapa wayang pekji ni dimainkan oleh anjing Guan Eng ni...ini kerana pakatan haram tidak mempunyai satu ketetapan rasmi siapa yang layak diangkat sebagai ketua dikalangan penyamun ni semua! 

Maka yang jelas Anwar dan Hadi jadi Pieemmm angau ada ler..!

Pemimpin kanan Pakatan Rakyat (PR) menyatakan calon perdana menteri pihaknya, jika memenangi Pilihan Raya Umum ke-13, telah dimuktamadkan, namun masih menunggu masa yang sesuai untuk diumumkan.

Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu berkata, calon perdana menteri bukan satu masalah besar bagi PR tetapi nama individu terbabit akan diumumkan pada masa yang sesuai kelak.

"Kita sudah 'set', hanya tunggu masa mahu umumkannya... tapi yang pasti saya tidak tersenarai sebagai (calon) perdana menteri," katanya pada pemberita di Pusat Konvensyen Shah Alam hari ini di sini.

Makan benda halal sesama Islam dia taknak..tapi rela makan haram dengan puak haram...patut ler buat kerja haram dengan bini orang..dasar haram jaddah..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Dia suka benda haram, sebab Tu dia jilat orang punya.....

    BalasPadam
  2. ini lah org yang akan dilaknat hidup2 pemecah belah bangsa,

    BalasPadam