Jumaat, 15 Februari 2013

Pembangkang Habis Modal..!


Sepanjang hampir 5 tahun ini..pembangkang yang di ketuai oleh Syaitan yang bernama Anwar Ibrahim sudah melemparkan pelbagai fitnah dan tipu daya agar kuda belangnya terus kenyang dengan makanan yang selama ini disuap oleh Anwar dan sekutunya.

Namun kini, Anwar dan pembangkang sudah semakin hilang punca, modal sudah semakin habis..semua dakwaan mereka dijawab dan terjawab satu persatu..malah pihak Kerajaan BN dan pemimpin UMNO khususnya sudah semakin laju. 

YAB Perdana Menteri pula kelihatan sudah tidak cukup masa dalam membawa transformasi yang cukup baik dan menarik yang sememangnya rakyat ingini. Rakyat sedar bahawa Kerajaan yang baik ialah Kerajaan yang boleh memberikan kebaikan kepada rakyat dan negara, senang cerita politik untuk kesejahteraan rakyat dan negara..! bukannya seperti Anwar dan pembangkang yang hanya tahu merobek kesejahteraan rakyat demi politik sonsang lagi sempit mereka..

Lu FIkir La Sendiri!!!

Baucer khas program Karisma Hati Rakyat membabitkan peruntukan RM50 juta akan diedarkan sebelum 31 Mac ini.

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak ketika mengumumkan peruntukan itu berkata pengagihan baucer berkenaan akan membabitkan 200,000 penerima.

Beliau mengumumkannya sempena pelancaran Pusat Transformasi Bandar (UTC) Perak di sini.
Sebelum ini menerusi Bajet 2013, Perdana Menteri mengumumkan pemberian baucer bantuan khas RM200 bagi penerima di Semenanjung dan RM300 penerima di Sabah dan Sarawak untuk keperluan rumah, sekolah dan khas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan