Isnin, 4 Februari 2013

AWAS..!!! Anak Haram Menyamar Anak Halal..!


Dasar anak haram jaddah..! ambik BR1M dengan memakai baju bersih..! Jenis ini ialah kategori kuda belang tegar..! sama lah dengan penagih dadah atau pelacur tegar, jenis ini memang susah nak di ubati lagi, ubat yang tinggal saki baki kuda belang taksub@biadap@berlagak macam ni ialah putus nyawa jer..!

Elok la kalau di pendek kan umor tu...kecik kecik tak nak mampus..dah tua menyusahkan orang! jenis ni pun rumah tangga bukan aman sangat...jadi ahli keluarga tak berapa berair mata kalau jenis bengap macam kat atas tu jalan...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen