Selasa, 26 Februari 2013

Kenapa Kit Siang Senyap Bila Ramai Cina Dapat IC Di Sabah..!


Heboh si komunis tua ni kata yang Kerajaan BN telah memberikan IC biru kepada warga asing di Sabah! macam macam penipuan yang dikemukakan seolah olah Kerajaan BN bergantung harap kepada warga asing untuk kekal berkuasa di Sabah..pttuuiihh!

Tapi bila pendedahan yang dibuat oleh blogger Another Brick in the wall berkaitan ramainya orang cina..maknanya darah cina..! anak cina..! mak bapak cina..! kulit cina..! mata cina..! baik cina dari tanah besar, hong kong dan cina cina bukit dari ceruk rantau yang seramai 28,893 ekor cina menjadi pemegang IC biru di Sabah tak pulak komunis tua ni bising..!

Kerja terancang ni rupanya cukup licik dinaungi oleh Anwar Ibrahim di Kuala Lumpur yang dikendalikan oleh Azmin sewaktu duduk dalam kabinet dulu...sementara di Sabah ianya di kepalai oleh Chong Kah Kiat dan Yong Teck Lee yang duduk sebagai Ketua Menteri suatu ketika dulu..!

Kuala Lumpur pun pelik kenapa tetiba rakyat Sabah naik mendadak dalam satu satu tahun dan keturunan yang paling banyak 'terberanak' dalam setahun ialah etnik cina..! 

Baca lanjut di anotherbrickinwall.sini

Dasar haram jadah punya Anwar, Kit Siang dan sekutu kutu nya...

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Ha ha ha ..... "peluru" yang diharap untuk menjatuhkan kerajaan terkena batang hidung sendiri. WAJIB DITARIK BALIK kewarganegaraan WARGA HARAM tu. Kerajaan wajib menyiasat dengan MENDALAM perkara ini.

    BalasPadam