Isnin, 25 Februari 2013

PANAS..! Bala Yang Menanti Pembangkang Dalam PRU13..!


Maka bersorak sorai la kuda belang Anwar dan pakatan haram menyambut topekong siamnya yang baru si barua paria PI Bala petang tadi. Bermadah berbelit belit lidah si paria bahawa kembalinya kerana mahu bersama sama rakyat Malaysia menghadapi pilihanraya yang bakal tiba.

Bala si paria balik kerana mahu bersama sama bermimpi menukar kerajaan katanya. Paria ni menjawab yang dia balik sekarang kerana keyakinan yang tinggi disebabkan kebangkitan rakyat menentang kerajaan yang ada hari ini.

Paria ni jugak dilaporkan bersumpah dengan mengatakan bahawa satu akuan bersumpahnya benar dan satu lagi akuan bersumpahnya adalah palsu.

Kuda belang haprak pasti akan terus mengimani kata kata sesat paria ni..mungkin juga Anwar dah arahkan kuda belang menjadikannya zikir bagi menerangi otak dan hati yang sedia gelap! 

Rakyat terbanyak bijak dalam menilai permainan yang sedang dimainkan oleh Anwar Ibrahim malah majoriti rakyat bijak dalam menilai persundalan yang ditonjolkan oleh paria Bala ni. Paria ni menunjukkan kemaluannya apabila hari sudah semakin dekat menghadapi PRU. Tujuan paria ni balik adalah kerana permainan politik.

Sebenarnya Bala@balak@musibah sedang begitu dekat menghampiri Anwar dan sekutu jahatnya pembangkang dalam PRU yang bakal tiba. Rakyat negara ini tidak akan sesekali membenarkan peliwat, binatang, tok guru sesat dan paria mabuk menentukan masa depan anak cucu cicit, agama, bangsa dan negara.

Bala adalah satu lagi contoh kejahatan, penipuan, fitnah, putar belit dan tipu daya Anwar Ibrahim dan sekutu jahatnya untuk menumbangkan kerajaan Melayu Islam yang adil kepada semua bangsa dan agama didalam negara yang berdaulat ini. Bala hanya satu lagi surat khabar lama..! Old newspaper..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan