Sabtu, 16 Februari 2013

Betulke Selera Seks Laki Normah Berkurang..!


Tapi jenis Mad Sabu ni mana ada kurang seksnya..kawan kawan sejenis Anwar ni dah nak masuk kubur pun masih ingatkan seks..tu yang tak basuh muka tu..sebab nak ambik bau jer..! tak caya tanya Normah..!

Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Datuk Wan Ahmad Wan Omar menyerahkan kepada peguamnnya berkenaan tindakan selanjutnya ke atas Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu berhubung kenyataan berbaur fitnah.

Beliau juga berkata terpulang kepada Mohamad yang turut dikenali sebagai Mat Sabu jika tidak mahu memohon maaf.

"Saya serahkan kepada peguam saya, jika Mat Sabu tak mahu minta maaf, itu tindakannya.

"Saya mengambil tindakan yang patut dan benar untuk bersihkan nama saya dan jaga maruah saya," kata beliau kepada Sinar Harian Online hari ini.

LU FIKIR LA SENDIRI!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan