Rabu, 27 Februari 2013

PRU13..Din Nasution Lari Ke Kulim Bandar Baharu..!


Kalau jambu batu Anwar ni tunggu di Machang dalam PRU yang akan datang pun bungkus..! Jadi terpaksa la minta nyawa dari Anwar untuk melarikan dirinya ke kawasan Parlimen lain. Konon nya nak menyelamatkan Kedah tapi yang pasti ialah Din cuma nak mati dinegeri kelahirannya..Nak tersungkur di tanah sendiri! Cuma nak ada alasan apabila diumumkan kalah nanti..InsyaAllah!!!

Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail sah akan bertanding di kerusi Parlimen Kulim-Bandar Baharu, sekali gus menamatkan spekulasi beliau tidak akan mempertahankan kerusi Machang.

Pengumuman itu dibuat oleh Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim ketika mengadakan ceramah di Padang Majlis Daerah Machang semalam.

Anwar berkata, pertukaran itu dibuat bagi memenuhi permintaan orang ramai sekali gus mengembalikan kepercayaan rakyat khususnya PKR di Kedah.

LU FIKIR LA SENDIRI!!!

4 ulasan:

  1. HANYA PUAK-PUAK BODOH SAJA AKAN PANGKAH NASUTION NI......

    BalasPadam
  2. Pandai2 saja cakap bagi memenuhi permintaan orang ramai sekali gus mengembalikan kepercayaan rakyat khususnya PKR di Kedah.
    Setakat Din bengong ni orang bodoh saja yang pangkah dia.
    Jadi wakil rakyat bukan untuk menolong rakyat tapi wakil untuk mencuri hak rakyat.

    BalasPadam
  3. DIA PUN DAH TERKEDU MCM DINPUDU GAK BROO..NK MATI KT NEGERI SENDIRI KEHKEHKEH

    BalasPadam
  4. Siapa rakyat yang mintak tu? kaki liwat buntut jantan, kaki balun bini orang, kaki sokong lgbt, kaki bagi kursus 3 pagi dibilik hotel dengan bini orang dan kaki 121 di bilik hotel kelantan. mereka inilah rakyat yang sokong din muka macam batu karang.

    BalasPadam