Ahad, 3 Februari 2013

Khalid Akui Hanya Tahu Mengurus Air Mani..!

agak..agak siapa urus siapa punya air mani? hehehe...
Khalid gagap semalam bermadah dengan bodoh sombongnya berkata -

Menteri Besar Selangor Khalid Ibrahim berkata kerajaan pimpinan beliau bersedia untuk menunjukkan kepada BN bagaimana mentadbir negara dengan betul, jika rakyat mengundi untuk menukar kerajaan dalam pilihan raya umum akan datang.

Umno dan BN, tegas menteri besar,  tidak tahu perbezaan antara perniagaan dan menjaga kebajikan rakyat.

Menurutnya, salah satu sebab mengapa negara tidak mempunyai wang yang cukup dan bajet defisit adalah kerana mereka tidak menguruskan wang dengan betul dengan projek-projek.

Beliau menegaskan demikian di majlis pelancaran asrama sekolah untuk kanak-kanak estet di Petaling Jaya, Selangor.
  

Contoh bagaimana seorang embee pakatan haram yang berotak dungu bercakap! Jenis buat buat bodoh...makin banyak cakap makin confirm bodoh nyer..! Jenis ni dah lama takde dikalangan penjual ubat di Chow Kit..! Jenis merapu ni boleh di kategorikan menutup punai di balik daun pisang!

Sedangkan rakyat Selangor tahu akan kebodohan dan kedunguan Khalid sebagai pentadbir Kerajaan di Selangor..isu air pun tak boleh nak selesai..nasib baik PM buat keputusan tadi dengan mengatakan..-

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak pada Sabtu mengumumkan peruntukan tambahan sebanyak RM120 juta kepada Syarikat Bekalan Air Selangor (Syabas) bagi membantu mengatasi masalah air di Selangor.

Mengumumkan perkara itu pada pelancaran Bantuan Rakyat 1Malaysia 2.0 (BR1M 2.0) di Ampang, dekat sini, Najib, yang juga Menteri Kewangan berkata kerajaan meluluskan peruntukan itu bagi memastikan penderitaan rakyat di negeri di bawah pentadbiran pakatan pembangkang itu diatasi segera.

Sambil mahu masalah air yang berlarutan itu ditamatkan segera, beliau berkata peruntukan itu adalah tambahan kepada dana RM606 juta yang diberikan kepada Syabas sebelum ini.

"Kalau tidak kerana peruntukan RM606 juta kepada Syabas yang diberikan kerajaan persekutuan, masalah air di Selangor adalah lebih berat sebenarnya.

"Kita tidak mahu rakyat di Selangor terus menjadi mangsa, dan kerana itu kerajaan telah setuju tambah peruntukan sebanyak RM120 juta," katanya.
patut ler dungu..keturunan anak haram bengap@bodoh rupanya..
Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. kepimpinan pembangkang macam tapai daun getah dan jeli tapai sedap tapi tak berkhasiat.

    BalasPadam