Jumaat, 8 Februari 2013

Anwar Muntah Darah..!


Anwar tentu tak sedap perut membaca kenyataan Tan Sri Muhyiddin ini, walaupun sentiasa mendapat jilatan Nik Najis dan Hadi namun kenyataan Tan Sri Muhyiddin ini hanya menyebabkan Anwar langsung tidak berselera untuk mengadakan hubungan sex sonsang mahupun terlarang.

Ternyata jilat demi jilatan yang dibuat oleh Nik Najis dan Hadi tidak mendatangkan kenikmatan kepada Anwar apabila kenyataan kuat lagi hebat yang dibuat oleh Tan Sri Muhyiddin ini dibaca, di bisik dan di serukan ke cuping telinga manusia bernama Anwar Ibrahim..!

Usaha merosakkan hubungan mereka berdua ternyata gagal dan sia sia..Anwar semakin jelas bahawa riwayat hidup politiknya sudah berada di penghujung jalan..cuma kali ini Anwar tidak keseorangan, Anwar ada Nik Najis, Hadi, Karpal dan Kit Siang untuk sama sama menjamah sisa sisa politik yang berbaki menunggu PRU yang tidak berapa lama lagi...!

- Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, tiada pemimpin pembangkang mampu menandingi kehebatan Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai Perdana Menteri yang berjaya mentadbir negara menjadi lebih makmur menerusi pelbagai agenda transformasi dilakukan.

Timbalan Perdana Menteri berkata, kenyataan itu bukan untuk berkempen tetapi berdasarkan penilaian beliau sebagai orang yang paling dekat bekerja dengan Najib dalam pentadbiran negara.
Katanya, Najib merupakan seorang Perdana Menteri yang hebat pada zamannya dan berupaya membawa Malaysia menjadi sebuah negara maju menjelang 2020.

"Ini soal pokok. Saya bagi kenyataan begini bukan kerana nak kempen, tetapi hendak menyatakan yang hak dan membawa risalah benar. Kalau siapa tidak bersetuju dengan saya, cabar saya. Kalau saya tidak betul cabar saya," katanya.

Beliau berkata demikian ketika berucap dalam majlis pertemuan dan dialog bersama pimpinan masyarakat, pertubuhan bukan kerajaan (NGO), belia, guru, imam seluruh negeri ini di Dewan Wawasan 2020 di sini hari ini.

LU FIKIR LA SENDIRI!!!

7 ulasan:

  1. Sama sekali pihak Anwar dan penjilat-penjilat beliau tidak akan mencabar kerana cabaran akan mendedahkan lagi keburukan mereka. Apa hal dengan Saman Nallakarupan???

    BalasPadam
  2. ermmmmmmm ajak debat pon takut....macam mana tu....hebat ke?????....malas lah nak cite......apa kata uruskan DEBAT ANTARA ANWAR DENGAN NAJIB.....ada berani...jgn Najib tak ada teloq dah lah....merapu2.....jawab boleh ke tak boleh itu je...jgn ada merapu2....penakut punye PM.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itu lah dia cara berfikir pencacai pakatan yg dia tahu debat ,ceramah politik/taskirah politak bercakap bergegar-gegar ,rakyat nak tengok orang yg pandai mentadbir bukan yang pandai bercakap,berpidato,menipu ,

      Padam
  3. najib x takut..aku pecaya..sblom ni najib berkata ..DIA BOLEH MENELANJANGKAN ANU WAR KALAU DIA MAHU..tapi disebabkan anu war tu org islam ..najib x akan buat..sbb apa dia x akan buat..dan dia bole buat..pandangan aku senang je..mungkin selesai berdebat najib akan melafaz sumpah laknat utk dirinya..kemudian najib akan suruh anu war pula bersumpah di depan camera secara siaran langsung...Adakah Anu war nak buat..adakah anu war berani nk berdebat? ..mustahil dia berani..dan dia pun skg ni x berani nk cabar...hanya pengikut PR je yg beria nak suruh diaorg berdebat..sebenarnya anu war yg takut..wahai pencacai pakatan haramjadah fikirlah sendiri...aku nk pencacai pr jawab soalan aku ni..sblom nk komen dlm blog ni..

    BalasPadam
  4. byk sgt alasan lah....uruskan je la debat...tak payah explain pjg lebar....mmg penakut pon....boleh uruskan debat tak?????

    BalasPadam
  5. Saiko debat... bondo apo dapek??...Ni ah lopeh subuh ese nok menoreh...udah la sibuk ngan berdobat ekau eh....

    BalasPadam