Sabtu, 16 Februari 2013

Bob Lokman Tolak Menjadi Calon PAS Dalam PRU13..!


Bob Lokman tahu...Bob buat kajian..! Bob Lokman tahu bahawa dia hanya layak menjadi pencacai @ kuda belang PAS yang masih boleh di tunggang sehingga PRU DATANG..selepas itu Bob Lokman tahu dia akan ditinggalkan, dia tidak akan di pedulikan..!

Satu lagi sebab yang Bob Lokman tak mahu nyatakan ialah dia pasti bahawa hamPAS sudah jauh tertolak! rakyat tolak! malah kuda belang hamPAS sendiri benci dan meluat dengan sikap pemimpin PAS yang mahu dijadikan hamba kepada DAPig.. Itu sebab kalau masuk bertanding pun hanya akan menempah kalah! Kalau ada peluang menang pasti Bob yang sakit sakit pun akan masyuk..tak gitu?

Pelawak PAS, Bob Lokman yang kini penceramah agama dan politik Pas mengesahkan beliau tidak bertanding pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Bob atau nama sebenarnya, Mohd Hakim Lokman berkata, wakil Pas pernah menawarkan beliau untuk menjadi calon di kawasan Subang, Selangor akhir tahun lalu, namun tawaran itu terpaksa ditolak atas sebab kesihatan.

“Saya mengalami sakit jantung sejak tujuh tahun lalu. Biarpun berminat dalam bidang politik, saya menolak tawaran Pas sebab saya tidak bertenaga, jadi wakil rakyat perlu kuat dan bertenaga untuk bekerja siang dan malam.

“Kalau dikira dalam bidang politik, jika untuk bantu orang, saya memang berminat. Walaupun tidak bertanding, saya kini giat membantu parti dengan memberi ceramah kepada orang ramai bergantung kepada jemputan penganjur,” katanya semalam

LU FIKIR LA SENDIRI!!!

5 ulasan:

  1. bob lokman gua tak kisah tapi nak tau sapa yg maki Haron Din.

    http://wubra.blogspot.com/2013/02/siapa-yang-sms-maki-haron-din.html

    BalasPadam
  2. BOB LOKMAN...jaga Jantung, kurangkan maki hamun masa berkempen atau ceramah...Not good for the heart bro. Skg. Allah bayar dengan Cash.

    BalasPadam
  3. Slm Bob Lokman, Allah masih syng kat kamu, sudah2lah, jgn dok maki hamun org, jantung tu dah nak jem, bukan apa, takut tengah sedap maki hamun sedara mara kita yg sah2 mengucap syahadah tu, terhenti lak degupan jantung tu, laaa dah x sempat minta maaf kan. Kat sana nanti diorg tunggu mcm mana nak jawap, aku ingatkan je, nak dengar dengar, x nak dengar ya sudah...

    BalasPadam
  4. adusss.... pesal plak...sia2 lar jd pencacai selama nih....hahaha..

    BalasPadam
  5. kalau nak bodoh pun ..bodoh sikit sikit sudahlah jgn lah bodoh sgt.

    BalasPadam