Selasa, 28 Disember 2010

Isu SUK Selangor...Satu Lagi Siri Penderhakaan Khalid Gagap & Konconya Kepada DYMM Sultan Selangor!!!


Kerajaan negeri Selangor menegaskan pelantikan Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor baru, yang diumumkan oleh Putrajaya pagi tadi, sebenarnya belum muktamad.

Kenyataan Pejabat Menteri Besar Selangor yang dikeluarkan kira-kira tiga jam selepas pengumuman Ketua Setiausaha Negara berkata, cadangan pelantikan Datuk Khusrin Munawi sebagai Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor yang baru oleh kerajaan pusat tidak pernah dimaklumkan kepada Menteri Besar Tan Sri Khalid Ibrahim.

“Justeru, Menteri Besar telah menghantar surat kepada Sultan Selangor memaklumkan bahawa beliau tidak dihubungi tentang cadangan tersebut,” kata kenyataan itu lagi.

Khusrin, 54, menggantikan Datuk Ramli Mahmud, 56, yang menamatkan perkhidmatan pada 31 Disember, demikian diumumkan Ketua Setiausaha Negara dalam satu kenyataan hari ini.

Tempat Khusrin di Jabatan Agama Islam Selangor akan diambil alih oleh Pegawai Daerah SabakBernam Marzuki Hussin, 56, juga mulai 1 Januari.

Pelantikan Khusrin dan Marzuki telah mendapat perkenan Sultan Selangor, kata Mohd Sidek lagi.

Apa perlu lagi yang si gagap nak mengadap Sultan Selangor? Khalid gagap akan melakukan sembah derhaka kepada Sultan Selangor esok hanya untuk mempertahankan keputusannya.

Khalid gagap sebenarnya menentang perkenan Sultan diatas perlantikan Kusrin, apakah perkenan khalid gagap yang dibonekakan oleh komunis cina DAP lebih tinggi dari perkenan Sultan?

Siri penderhakaan baru yang sedang dibuat oleh khalid gagap selepas membelakangkan Sultan Selangor apabila menyerahkan memorandum isu air kepada DYMM SPB Yang Di Pertuan Agong awal bulan ini. Kini sekali lagi penderhakaan sedang dilakukan oleh Khalid gagap dan rakan kongsi nya cina komunis DAP yang mendapat perkenan dari tuhan politiknya PAP...

Melayu Selangor boleh diam ke? tengok sahaja ke?

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan