Selasa, 14 Disember 2010

Rupanya IC Mamfozz A/L dan Bangsa Paria!!! Patut la...


Naib Presiden PAS, Mahfuz Omar menggesa pemimpin Umno mengemukakan dokumen rasmi mengenai 'ketuanan Melayu' kerana ianya tidak terkandung dalam Perlembagaan Persekutuan.

Mahfuz juga meminta mana-mana pemimpin Umno memberikan definisi yang jelas mengenai maksud slogan itu yang sering dilaungkan mereka.

"Saya minta secara jujurnya kepada pemimpin Umno untuk mendifinisikan Ketuanan Melayu kerana perkara ini tidak ada dalam Perlembagaan dan hanya bergantung kepada mungkin apa yang dirasakan oleh Umno.

"Saya minta pemimpin Umno menunjukkan kepada kami (Pakatan Rakyat) satu dokumen mengenai Ketuanan Melayu untuk tatapan rakyat," kata beliau dalam sidang media di lobi Parlimen hari ini.


Mahfoz@Mamposs ni dah semakin gila nampaknya... Si mahfoz ni patut pergi ke Jabatan Pendaftaran tukar nama! atau paling tidak buang perkataan BIN tu kepada anak lelaki, ini kerana BIN dan BINTI tu lah yang membezakan orang melayu dengan bukan Melayu !!! Kalaupun si Mahfoz ni letak DOKUMEN Kad Pengenalan ni di ponggong bila berjalan tapi tak kan sampai meletakkan otak pun di ponggong!!!
penganut ajaran nuar aljubor...tak heran lah kalau suka sangat dengan ponggong!!!

Lepas tu kalau dia celik huruf dan reti baca mungkin dia boleh nampak kat IC dia tu ada tulis bangsa MELAYU, itu agaknya tak membawa makna kepada balaci nuar ni atau memang bangsa yang tertulis di IC mamfozz ni Bangsa PARIA. Itu yang kalut menyalak tuu...

Agaknya Artikel 153, Hak Keistimewaan Melayu dan Bumiputera, Institusi Raja Raja, Islam sebagai Agama Rasmi, Istiadat membaca Doa didalam majlis rasmi Kerajaan, Tanah Rezab Melayu, Bahasa Melayu sebagai Bahasa Kebangsaan, Biasiswa pelajaran, Kuota rumah, Permit dan Peluang Tender Perniagaan dan banyak lagi yang dinyatakan secara bertulis atau ber DOKUMEN akan hak hak yang mesti diberikan kepada Melayu dan Bumiputera tidak difahami dan dihayati oleh si penyangak Mamfozz ni.

Atau semangat Paria yang subur menyerap didalam diri telah menafikan yang hak, menolak yang putih bersih dengan menelan yang kotor lagi menjijikkan untuk dijadikan panduan dalam hidup si Mampozz ni, tak heran lah bagi penganut ajaran nuar jubor yang suka benda benda kotor nih..!!!

Tapi kalau dah otak, hati dan jiwa kotor...apapun yang cuba diberikan dan dijelaskan oleh hamba tidak akan berjaya selagi tidak datang cahaya kebenaran dari Khalik sang Maha Pencipta... Jenis macam ni ada tak untung, tiada tak merugikan bangsa dan agama...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Luuuuuuuuuuu
    Ganas bro..
    Tapi kalau lagi ganas lagi baekkk !
    He he he

    BalasPadam