Rabu, 1 Disember 2010

Nik Aziz...Cukup Cukup Lah Jadi Anjing!!!


Kalau ada hati dan perasaan, tentunya gambar diatas akan menginsafkan diri kita bahawa suatu hari nanti akan datang hari dimana kita semua akan dipanggil kembali mengadap sang maha pencipta... terkadang kita diuji dan diberikan masa seperti sakit dan sihat kembali, terkadang sakit dan terus dipanggil pergi, malah ada masanya ia datang tanpa sempat kita berpaling lagi...

Itu semua ketentuan yang datang dari yang maha Esa, sebagai hamba kita wajib mempercayainya...tak kira siapa! biar seorang MB, seorang murshid, seorang tok guru, seorang wali selipar, seorang bapa mertua kepada menantu walau baru pulang haji yang berkerusi roda tapi sihat segar bila kembali ke tanah air sendiri...



Alquran adalah mukjizat... Alquran adalah penyuluh dan panduan hidup yang menjadi pegangan kepada umat islam, malah wasiat yang paling besar dan berguna yang ditinggalkan oleh Rasulullah s.a.w.

Apabila ada orang kafir yang biadap dan kurang ajar seperti yang terbaru si lahanat kasavan yang mentafsir ayat suci mengikut tekak dan lidah syaitannya, nik najis bukan sahaja tidak mearah dan menyalahkan iblis paria tersebut malah membelanya...apa dah jadi kepada nik najis ni? berpolitik sehingga yang mungkar pun dihalalkan..
.


Apabila Sipeliwat jubor menamakan Kit Sial sebagai Timbalan Perdana Menteri nik najis sekali lagi cukup cepat menyokong cina komunis ni... Inilah padahnya bila otak dan hati sudah tertutup, jumud dan beku dek kerana serakah politik...

PAS spiritual leader Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat will accept the appointment of Lim Kit Siang as the Deputy Prime Minister if the opposition pact leads the country through the 13th general election.

Nik Abdul Aziz, who is also the Kelantan Mentri Besar, however, said the appointment of the DAP advisor should not contradict the conditions stipulated in the national policy and Islamic policy.

"For us, we consider the country as a democratic nation. So, we cannot look at a particular race



Cukup cukup lah jadi anjing jinak belaan cina komunis dan keling paria hindraf!!! berhentilah jadi anjing peliwat tegar anwar si jubor!!! takut mati nanti tak ada tanah kubur untuk dikebumi, yang ada hanya lobang untuk ditanam!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Anjing ini akan setia pada tuannya si komunis.

    Sanggup gigit sesama sendiri untuk bela komunis.

    BalasPadam
  2. AKU RASE WALI KONTOT TU DAH BERTUKAR JADI TOK SAMI LA BROO HUHUHU

    BalasPadam
  3. Ishh.. tak baik cakap orang tu anjing. Tu kan orang; ada kepala, 2 tangan, 2 kaki.. kalau dia tu anjing, PUTRA & Wake UP!pun anjing le.. haha..

    BalasPadam