Jumaat, 1 Februari 2013

PANAS..! ADUN PAS Gaal Sudah Berani Menentang Nik Najis Terang Terangan..!


PAS hancur..! PAS hancur dari dalam..! PAS hancur kerana unsur kukubesi yang diamalkan oleh Nik Najis sudah semakin di benci..secara senyap selama ini ia membarah di kalangan kuda belang namun akhirnya ia sudah seperti tidak dapat di bendung, tidak dapat di selindung maka terkeluar lah ungkapan seperti mana ADUN PAS Gaal di bawah ini...

ADUN PAS menggesa pengundi Islam agar memberi undi kepada calon beragama Islam daripada Umno sekiranya Parti Keadilan Rakyat (PKR) meletakkan calon mereka dikalangan bukan muslim.

Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Gaal daripada PAS, Dr Nik Mazian Nik Mohamad dipetik portal Mole.my sebagai berkata bahawa adalah lebih baik mengundi calon beragama Islam bagi memastikan prinsip Islam dipertahankan.

"Dalam memilih antara calon Umno beragama Islam dan calon PKR, pengundi mesti menilai calon mana adalah lebih baik.

"Jika calon PKR bukan Islam, adalah baik untuk pengundi mengundi calon Umno bagi menjaga kepentingan Islam," katanya.

Selain itu katanya umat Islam di Malaysia mempunyai dua pilihan kepimpinan iaitu tadbir urus secara Islam dan bukan Islam. Namun jelas beliau adalah penting bagi mereka untuk memilih parti yang berjuang untuk Islam.

Nik Najis mesti hangin satu badan apabila adanya ADUN PAS Kelantan yang cuba memberi 'syurga' baharu selain dari 'syurga' nya...tindakan mesti di ambil..ini kesan peninggalan Nasharudin didalam PAS yang Nik Najis mesti bersihkan..! 

Nik Najis sedang menanti wahyu dari tuhan politiknya..! kerana dengan wahyu baru nanti baru lah beliau berani untuk bersabda sesuatu...huhuhu....sesat...sesat! sesat lagi menyesatkan..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. tunggu wahyu dari khalipah LGE atau lebai mangkok tahap maksum tertinggi karpal... baru boleh lebai pas buat patua songsang.. tungguu..

    BalasPadam