Ahad, 3 Februari 2013

Anwar Terpaksa Hantar Pelacur Tua Laa...!


Selepas di langgar garuda keramat YAB PM di Ampang dengan kehadiran puluhan ribu rakyat yang bersama sama menjayakan program BR1M semalam, maka Anwar dengan desakan Ahli Parlimen ponggong lebar Zuraidah lampir terpaksa mengadakan program 'cuci cuci' yang dirasakan boleh mengubat hati, jiwa, perasaan serta kocek rakyat terutama di dalam Parlimen Ampang.

Anwar tahu setakat air liur basinya sudah semakin membusuk dan tidak lagi menjadi igauan rakyat, Zuraidah lapir lagi laa..banyak yang betina ni gagal sebagai wakil rakyat. Yang dia berjaya hanya mengumpul kereta untuk dijadikan perniagaan used car bila bersara sebagai wakil rakyat kelak...amin InsyaAllah..!

Maka diturunkan kuda tua@pelacur tua yang sudah membusuk lama dibuang dari UMNO, di cari nya kuda dari Sabah agar ada cerita yang kononnya mampu membangkitkan syahwat kuda belang apabila mendengar fitnah dan tipu dayanya..maka terkangkang kangkang la si Yahya Lampong@Lambong menjual dirinya..

Bekas Timbalan Menteri persekutuan Datuk Yahya Lampong yakin Sabah akan membentuk kerajaan baru dari Pakatan Rakyat selepas pilihan raya umum ke 13 (PRU13) nanti.

Beliau yakin Pakatan akan menang 18 kerusi parlimen di Sabah yang mana 13 kerusi adalah dari kawasan Kadazan, Dusun, Murut dan Cina (KDMC) dan lima lagi kerusi Bumiputra Islam.
Menurutnya lagi, rakyat Sabah kecewa apabila tidak bersama-sama negeri di semenanjung pada 2008 membentuk kerajaan yang baru.

"2008 kita sepatutnya telah bersama-sama membentuk kerajaan baru di peringkat negeri.

Yahya yang menjelaskan, Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim merupakan individu yang telah berjaya mengabungkan semua kaum untuk duduk bersama.

Macam nak pecah perut pun ada bila membaca sajak hanyir pelacur tua ni..ini lah strategi Anwar dan pakatan haram, bagi kuda belang semenanjung dihidangkan pelacur dari Sabah dan Sarawak, begitu juga lah sebaliknya..

Kerana apa? kerana player tempatan seperti pemimpin mereka yang lain sudah tidak lagi berbisa..balik balik maki! balik balik salah! sedangkan mereka sebagai kerajaan negeri gagal dalam mentadbir negeri dan rakyat dengan baik! 

Rakyat dah celik..! rakyat tahu menilai..! ini yang paling di takuti oleh ANwar, Hadi, Nik Najis, Kit Sial, Karpal dan banyak lagi pemimpin pembangkang..ialah rakyat semakin cerdik dan semakin bijak..!

Bila rakyat bijak maka habis lah modal tipu daya, fitnah, pembohongan dan putar belit fakta mereka..habis ler citer..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!


5 ulasan:

  1. keke gigi macam jebon da kekeke..

    BalasPadam
  2. jebon lagi comel dari mak lampir tak gosok gigi ni..

    BalasPadam
  3. yang penting rakyat dah sedar sapa PR ni... pru akan datang pasti utk BN/UMNO

    BalasPadam
  4. HIDUP ZURAIDAH KERANA MEMBANTU MENYELESAIKAN MASALAH PENGUNDI AMPANG. KAMI UCAPKAN TERIMALAH UCAPAN TERIMA KASUT ATAS PENIPUAN YANG TELAH DIBUAT SELAMA INI. PEREMPAUN JUAL KUIH TEPI JALAN TIDAK LAYAK JADI MP AMPANG LAGI. RAKYAT SUSAH DIA MEWAH DENGAN KERETA MEWAH. MANA DAPT DUIT BANAYK TU WOI MAK LIMAH?

    BalasPadam
  5. tibai duit rakyat selangor la
    PADAN MUKA LU ORG.....
    KAH3.....
    UNDI LAGI PR KONON MARAH DGN KERAJAAN
    LAST2 KENA KENCING....

    BalasPadam