Rabu, 6 Februari 2013

Husam Buktikan Tarbiah DAPig Sebagai Pegangan PAS..!


Selepas anjing jinak Anwar dan DAPig cikgu Pa menyalak nyalak menyanggah seruan Ustaz Nasha kini tiba giliran Husam membuktikan hasil persetubuhan haram hamPAS-DAPig telah berjaya menjadikan pemimpin dan kuda belang PAS setia dan taat kepada tuhan politik nya Anwar dan DAPig.

Husam dalam salakannya dilaporkan berkata...

- Naib Presiden Pas, Datuk Husam Musa berkata bekas timbalan presiden Pas, Nasharudin Mat Isa berada di platform yang salah bila beliau mendesak parti itu keluar dari pakatan pembangkang.
 
Husam berkata desakan Nasharudin itu tidak relevan lagi kerana (beliau) sudah tidak menjadi anggota Majlis Syura Ulama Pas.
 
"Ustaz Nasha kini berada di luar (Majlis Syura Ulama Pas). (Maknanya) tak guna saluran (yang betul)," kata Husam kepada pemberita selepas Mesyuarat Exco Kerajaan Kelantan di sini, hari ini.

Nampaknya kini hamPAS bukan sahaja membuang ketepi perjuangan memperdagangkan agama yang dipelopori oleh mereka selama ini malah kini mahu menegakkan agama pun mesti mengikut saluran, ikut platform. 

Memartabat agama mesti ada platform, mempertahan dan menjunjung Islam mesti ada saluran, bukan kebenaran yang diutamakan tapi soal cara lebih dipentingkan.
Soal akidah tidak boleh dibincang tanpa adanya jawatan. Seruan menyelamatkan kalimah bukan hak seorang muslim jika tidak berjawatan. Soal menyelamatkan agama bukan lagi urusan seorang mukmin jika sudah dibuang dari jawatan. Ia bertambah tidak relevan kerana tidak mendapat naungan dari tuhan politik mereka Anwar dan DAPig..!

Ish..ish..ish...PAS dah jauh sesat..lagi menyesatkan..Astagfirullahalazim..!!! PAS semakin hancur dan kehancurannya sudah berada di depan mata sebenarnya..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. KEHKEHKEH TUN M PUN DAH TAU PASRAEL TAK KAN BERANI KLUAR DR FUCKATAN BROO..PASRAEL TAU KLU DIORANG KELUAR PASRAEL TELUNGKUP. TP BAGUS GAK KLU DIORANG X KUAR SBB LG SENANG PASRAEL KALAH DGN CARA YG PALING MEMALUKAN HUHUHUHU

    BalasPadam