Khamis, 14 Februari 2013

Ingat Umat Islam & Bangsa Melayu..! Kenapa Barua Anwar Ini Di Penjara ?


Gambar peta di atas menerangkan segala galanya...bagaimana dari sebuah negara besar ditelan oleh sebuah bangsa hina dan keji yang di kutuk oleh Tuhan yang Maha Esa. Kini negara kita juga berdepan dengan ancaman yang sama...pastikan negara kita, agama kita dan bangsa kita tidak akan menerima sejarah hitam bangsa Palestin ini..InsyaAllah..! Kepada Allah berserah..!

Seorang jurukur bahan, Leong Pei Koe, 29, dijatuhkan hukuman penjara selama sebulan dan didenda RM8,000 oleh Mahkamah Majistret di Balik Pulau, Pulau Pinang pada Rabu selepas mengaku bersalah atas dua pertuduhan menunjukkan isyarat lucah kepada Raja Permaisuri Agong Tuanku Hajah Haminah dan anggota polis, Isnin lepas. --fotoBERNAMA
Yang di atas ni hanya kuli batak...yang bawah ni pulak ialah penyelianya beserta dengan janji untuk mempertahankan tuhan politik dunianya...nauzubillah!


LU FIKIR LA SENDIRI!!!

4 ulasan:

  1. Assalam Bro

    Biasa tu, kalau orang kebanyakan kes selesai dengan segera... Tapi yang seorang lagi ni kebal dari undang2... Macam negara ni bapak dia yang punya... Apa cerita....?

    BalasPadam
  2. Salam, siapa nak pulihkan maruah melayu Islam yang semakin tercalar dan koyak rabak oleh manusia-manusia yang rakus kuasa sehingga mengadai segala-galanya

    BalasPadam
  3. Semoga Melayu Islam bersatu demi Bangsa Agama dan Negara!!

    Sama2 jatuhkan Pkatan Haram pengkhianat dan perosak Bangsa Agama dan Negara.

    BalasPadam
  4. Kita bangsa Melayu nampak macam gagal mempertahankan maruah Islam yang diamanahkan Allah di bumi Malaysia ini ......
    Bersatulah .... jangan menggadai agama dan bangsa demi jawatan politik semata mata.

    BalasPadam