Khamis, 7 Februari 2013

New PoliSHIT Pudin Berjaya Membawa Mahasiswa Bertanding Di Pekan..!


Kononnya politik baru..new politics...! rupanya politik main selamat..! politik trojan horse..! politik pepat..! politik bacul..! politik 2 mangkuk..mahkuk hayun..!!!

Gerakan Mahasiswa Pilihan Raya Umum Ke-13 (GM13) mahu menurunkan wakilnya bertanding di kerusi Parlimen Pekan dengan sasaran mahu menurunkan majoriti penyandangnnya, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Setiausaha Media Solidariti Mahasiswa Malaysia, Ahmad Shukri Kamarudin berkata, pihaknya sudah ada tiga nama untuk diturunkan di kerusi Parlimen.

Beliau berkata, calon mahasiswa yang akan diletakkan di kawasan itu mampu menggugat majoriti Najib, yang juga Perdana Menteri dan Pengerusi Barisan Nasional (BN), seperti yang disaksikan pada pilihan raya umum tahun 1999.

"Memang niat kita untuk menang. Namun kalau tak menang pun, kami akan pastikan majoriti Ahli Parlimen Pekan sedia ada merosot seperti sebelum ini.

"Kita telah kenal pasti tiga calon yang layak mengikut merit dan syarat yang kita telah tetapkan," katanya kepada Sinar Harian Online ketika dihubungi hari ini.

"Pekan juga dipilih untuk kami  bertembung dengan Najib dan membawa idea baru mahasiswa ke hadapan," katanya.

Sebelum ini mengikut laporan media, SMM telah memutuskan untuk meletakkan calon mereka pada PRU13.

Mengulas lanjut, Ahmad Shukri berkata, PR telah memberi ruang kepada calon mahasiswa untuk bertanding di atas tiket parti komponennya.

komponen PR? komponen apa? komponen kepala bapak dia orang!!! suruh belajar sebok nak berpolitik! belajar hancur..! lepas tu berangan nak jadi pemimpin negara..ini yang pudin bengap mahu? ini politik binatang namanya.. bodoh punya pudin..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

8 ulasan:

  1. macam nasharudin PAS yg dok sokong dasar umno tu.... atau razali ibrahim naib pemuda umno kata orang PAS jumud bila tegur azizan asyik layan nafsu najib ......dlm program yg tak islamik my Beutiful msia tuuu...

    yang marahkan saifuddin abdullah ni jenis umno yg narrow minded umno jugak ke razali?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia sokong dasar ape? Cer habaq sikit..

      Padam
  2. narrow minded putra merdaka....

    BalasPadam
  3. Puding oh puding, ini macam punya olang pun boleh joint umno ka !

    BalasPadam
  4. Aku harap mamat ni tak dicalonkan lagi pada PRU akan datang. Buat menyemak je... leh join Zaid Ibrahim menyeberang ke parti fuckatan. Tak rugi pun pada BN, malah lagi baik. Zaid Ibrahim dulu puak fuckatan anggap HERO, sekarang ni dah jadi ape?? BN jatuh ke masa zaid keluar BN dulu??... tarak kesan langsung. Jadi ciputdin ni harap join la fuckatan dengan kadar segera eh....

    BalasPadam
  5. Assalam Bro

    Alahai Tim. Menteri aku ni dah merosakan masa depan anak Melayu yang diberi tempat untuk belajar supaya berjaya dimasa hadapan... Tapi dapat sokongan dari menteri untuk bakal jadi sampah masyarakat... bukan bebudak ni ke yang suka sangat merusuh...

    BalasPadam
  6. Saifuddin sudah ternyata seorang PEMBELUT UMNO. PECATKAN dia dari Umno. Saifuddin tidak sepatutnya jadi calun PRU ke 13.

    SAIFUDDIN TRAITOR!!!
    SAIFUDDIN TREACHEROUS!!
    TREASON IN UMNO!!!

    BalasPadam
  7. cipudin ni mmg bangsat...dia patut keluar UMNO ni dan masuk fuckatan mcm zaid ibrahim serta kuncu2 zaman Dollah dulu

    BalasPadam