Ahad, 17 Februari 2013

Operasi Memfitnah & Mengaibkan Dr Fadzilah Kamsah Sekeluarga Sedang Bermula..!


Jenis iblis dan syaitan ni kalau di bacakan ayat ayat suci al- quran pasti akan lari atau terbakar! Itu ler contoh yang terjadi kepada kuda belang pembangkang apabila kebenaran yang diungkapkan oleh Dato Dr Mohd Fadzilah Kamsah berkenaan doa sesat lagi jahat yang di ketuai oleh adik Nik Najis serta di amin kan oleh kuda belang nya telah menyebabkan pengikut hanyir lagi busuk hamPAS ini tidak reti duduk diam..panas.!!!

Maka di usahakan agar keperibadian Dato Dr Fadzilah khususnya agar boleh di pertikai serta maruah beliau sekeluarga  sedang cuba digadai! Terbaru puak hanyir pembangkang telah mengeluarkan gambar yang dikatakan anak lelaki dan perempuan DMFK yang tidak menutup aurat serta berposing bergambar yang dilihat tidak islamik. Ko orang cari sendiri di blog pembangkang sebab aku tak nak menyebar fitnah jahat ni bro..!

Soalnya apakah benar gambar yang di dakwa itu benar benar gambar anak DMFK? Kalau kebenarannya tidak dapat dipastikan maka buat apa la nak tabur fitnah dan memalukan DMFK sekeluarga? Apakah salah DMFK menyatakan kebenaran yang telah digariskan oleh agama?

Jelas lah bahawa puak pembangkang yang berada di bawah kelengkang Hadi dan Nik Najis tidak akan sesekali memperjuangkan kebenaran yang berasaskan syariat agama! bagi mereka siapa jua yang tidak bersama mereka adalah musuh! siapa jua yang menolak ajaran sesat mereka adalah lawan...! bagi mereka kalau tuhan sekalipun tidak bersama tok garu dan perjuangan sesat mereka pasti mereka akan lawan..! itu le benaknya hati perut dan kepala hotak mereka yang telah dicandukan oleh tok tok garu, Anwar dan DAPig..!

Mudah mudahan DMFK dan keluarga tenang dalam menerima fitnah ini...ada baiknya InsyaAllah!

Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. Pembangkang hanya disokong olih puak pelampau. Pauk2 extrimist ni akan buat apa saja untuk tegakan benda bengkok. Kita ajar mereka dengan undi kita. TOLAK extremism TOLAK pakatan haram.

    BalasPadam
  2. Salam wbt to all muslims

    The opposition comprising PAS, PKR & DAPigs are full of hatred in the mindset. These people are living in their own illusions and hard to accep reality that majority of the Malaysin people unable to swallow their selfish and narrow minded politics. For instance, PAS leaders led by Hadi and Nik Aziz as well as its members do not open up their mind to read and analyse issues with rationale instead emotional. So when they let emotions go into the head, they become senile and failed to see the real truth.

    BalasPadam
  3. PAS SEMEMANGNYA RIAK TAKBUR SOMBONG ANGKUH TETAPI TETAP MENJADI KULI BATAK DAP DAN ANWAR IBRAHIM PEMAIN BONTOT TEGAR !!

    BalasPadam
  4. DMFK tak heran punya setakat fitnah semacam tu... Dia adalah saorng yang penyabar, selalu merendahkan diri dalam menjalankan pendakwahnya.. Gerenti dia tak heran...apa ada pada Pas Dap dan Pkr... hampeh ja yg ada...

    BalasPadam
  5. Riak, Takkabbur, Sombong, Hasad Dengki, Iri Hati, Busuk Hati, Pendendam, Pemaki Hamun, Pemfitnah, Penipu, Putar Belit, Di Kuda/Keldai, Peng khalwat, Penzina, Bodoh Sombong dan mcm2 lg...semua mmg ada pada Parti HamPAS lah!!!..Macam2 Adaaaa...

    BalasPadam
  6. sakit jiwa kalau layan puak jibraun kera pakatan jahat ni. mana boleh dorang kena tegur, kena usik, kena kritik. biarkan je sial2 ni menjual fitnah. kalau laku dan untung besar, senang sikit dorang makan daging sedara2 sendiri.

    BalasPadam