Sabtu, 23 Februari 2013

PAS HANCUR..! Setelah Nik Najis Jadi Binatang...Hadi Pulak Jadi Bodoh..!!!

ini dua dua worank sudah masuk kocek..satu binatang ! satu bodoh ! suma mau jadi hamba saya DAPig..! takebeer!!!
Seperti mana biasa...Hadi tidak akan membenarkan hanya Nik Najis yang menjadi hero! yang kelihatan bodoh! yang berperangai hodoh! Hadi tidak akan membenarkan Nik Najis mendahuluinya..! Hadi mesti lebih dari Nik Najis..! Maka kalau Nik Najis boleh membinatangkan dirinya Hadi juga boleh..! Malah Hadi boleh membinatangkan dirinya dengan tahap binatang peliharaan bodoh..! tak caya? cuba baca..

Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang menyifatkan penerima Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) sebagai 'bodoh'.

Beliau berkata bantuan tunai oleh kerajaan itu tidak akan mendatangkan keuntungan kepada rakyat namun hanya sebagai alat untuk Barisan Nasional (BN) memancing undi menjelang pilihan raya.

"Bantuan tunai itu adalah idea yang bodoh dan rakyat yang menerimanya sama bodoh," kata beliau pada majlis sambutan Tahun Baru Cina anjuran Dewan Himpunan Penyokong PAS (DHPP) dia Jalan Putra, malam tadi.

Yang jelas Hadi mahu pun Nik Najis sudah semakin hanyut..sudah jauh sesat didalam kesesatan..! Hadi dan Nik Najis risau pemberian ikhlas Kerajaan BN dalam BR1M kepada rakyat dinikmati dan di syukuri oleh kuda belang hamPAS...apa yang lebih ditakutkan oleh Hadi dan Nik Najis ialah ada diantara kuda belang PAS yang surut dan berubah keimanan mereka kepada hamPAS..!

Macam gambar kat bawah ni...bekas calon PAS Hashim Jusuh yang bertanding di DUN Parit Yaani Johor pada PRU 2008 yang juga merupakan Pengerusi PAS kawasan Sri Gading tertunduk tunduk menerima BR1M dari YB Datuk Mohamad Aziz Ahli Parlimen Sri Gading...


Kalau yang pernah jadi calon PAS dan berjawatan pun begitu berselera dalam mengambil BR1M..apa tah lagi prebet PAS...bersusun susun...berduyun duyun..! Itu yang Hadi dan Nik Najis tak tahan..!

Lu Fikir La Sediri..!!!

3 ulasan:

  1. Yang hampas pas dan yang barua pkr terpaksalah terima BR1M.Yang kepalanya yang dikatakan anugerah Tuhan dan setan berserban bagi tanaah dan apa jua yang Melayu punya pada cina dap dan itu sebabnya nik ajis dan hadi cakap rakyat yang terima BRIM tu bodoh dan macam haiwan.Yang sebenarnya dua ekor ni lah HAIWAN YANG BODOH.

    BalasPadam
  2. Binatang 2 ekor dlm PAS perjuangan mrk hny berlandaskan dendam kesumat thdp UMNO/BN sbb tuh hati mrk trhijab melihat kebenaran...malangnyer kesesatan mrk turut di tanam dlm jiwa penganot taksub mrk...

    Sesuai sgtla PAS dlm bhs croatia ANJING....PAS = parti anjeng suruhan...kekallah PAS sbg binatang suruhan DAPig n ANUwar......sgl tohmahan, kutukan dan kejian mrk kpd UMNO/BN kin dah berbalik kpd mrk dalam PAS....

    BalasPadam
  3. Ini aku ambik dari akuan bersumpah yang pertama dari PI Bala untuk tatapan cai-cai UMNO.

    Dalam akuan bersumpah itu salah satunya menyatakan:

    Najib Razak beritahu Abdul Razak Baginda yang dia ada hubungan seks dengan Altantuya dan Altantuya tiada masalah melakukan seks melalui dubur.

    BalasPadam