Selasa, 5 Februari 2013

PAS HANCUR..!!! Video Nik Najis Ditempelak Haron Din


Sejak dari awal penubuhannya (PAS) pun telah terbukti bahawa Hj Ahmad Fuad memperalatkan agama demi melampiaskan dendam, marah, dengki dan kecewa beliau atas kekalahan melawan Tunku Abdul Rahman sebagai Yang Di-pertua UMNO..

Itu asas penubuhan PAS..! itu sejarah yang sesiapa pun waima penjaga dan penjual syurga PAS tidak boleh nafikan..saksikan..!!!
Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. macam mana nak percayai haron din ini? kata dok sokong dan pertahan kalimah allah tetapi dok sekongkol dengan nik aziz dan hadi awang. kalau nak selamatkan sila kelaur dari parti setan tu. buktikan dahulu. nak cakap banayk orang akan bercakap...

    BalasPadam
  2. KALAU TUAN BERDUA IAITU HARUN TAIB DAN HARON DIN BENAR MEMPERTAHANKAN KALIMAH ALLAH, SILA KELUAR DARI PAS. SELAGI NIK AZIZ DAN HADI AWANG BERKUASA, PERCAYALAH KALIMAH ALLAH AKAN DIPERGUNAKAN OLEH PAKATAN RAKYAT DALAM PILIHANRAYA INI. SELAMATKAN UMAT ISLAM LEBIH MULIA DAI SELAMATKAN MANUSIA SETAN BISU SEPERTI HADI AWANG , NIK AZIZ DAN ANWAR DAJJAL AKHIR ZAMAN. KAMI PENYOKONG PAS AKAN PASTIKAN TIDAK AKAN MENGUNDI PAS PILIHANRAYA KALI INI. SELAMATKAN GENERASI MUDA DARI TERPESONG DENGAN AGENDA JAHAT PAKATAN RAKYAT ATAU PUN HADI AWANG DAN NIK AZIZ WAJIB LETAK JAWATAN. HARAM MENGUNDI PAS..ALLAHU AKABR.

    BalasPadam