Sabtu, 26 Oktober 2013

Bajet 2014 ~ Kenapa Cinabeng Terkedu..!


Hidup kena bersyukur dan berterima kasih..! kerananya kita akan dapat mengecap nikmat hidup didunia ni.

Banyak perkara yang kita boleh ulas mengenai Bajet 2014 yang dibentangkan semalam. Antaranya ialah konsep berterima kasih seperti yang YAB PM ungkapkan semalam..


Pembangunan Masyarakat India

184. Bijak bestari berkata, orang berbudi kita berbahasa. Kepada kaum India yang telah bersama menzahirkan ikatan sokongan kepada Kerajaan Barisan Nasional pada Pilihanraya Umum Ke-13 baru-baru ini. Terima kasih, Rumba Nandri


185. Kerajaan juga akan terus menumpukan kepada pembangunan masyarakat India agar dapat bersama dalam arus kemajuan negara. Untuk itu, Kerajaan bersetuju untuk menyediakan peruntukan sebanyak 100 juta ringgit untuk meningkatkan pencapaian pelajaran dan latihan kemahiran, ini termasuk 28 juta ringgit bagi program pendidikan awal melibatkan 176 pra-sekolah Tamil dan program i-Sinar.


Diwaktu ini didalam dewan para penyokong kerajaan semuanya menepok meja tanda sokongan dan dilihat kaum india dari pembangkang seperti Kulasegaran pandang memandang dengan MP pembangkang kaum india yang lain…terperanjat beb..!

Yang terkedu..! cinabeng ler..!!!

Baca lanjut di sini. Jangan malas membaca bro..! fahami dengan jelas baru boleh mengulas..! Ulasan bujai juga boleh dibaca di sini

Apapun syukur Alhamdulilah dan terima kasih YAB PM…!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Tumpukan bantuan kpd golongan yg tau menghargai...

    BalasPadam